Een simpele vraag,.. Soms lastig te antwoorden... (reageer!)

Hahahaha Ellen!!! Helemaal uitgelezen en helemaal meegegaan in je gedachtengang.....

Heb ik er nog wel een paar:
wat smeer ik morgen op gijs z'n brood, toch wel onhandig dat ze geen koelkast hebben op schoo.  O, de vaatwasser moet nog leeg. Wat was het lekker vandaag bij het eendjes voeren en op de kinderboerderij en wat is het toch fijn dat mijn zusje het zo goed kan vinden met mijn kindjes. Gijs blijft maar hoesten, toch maar even in de gaten houden. Morgen drukke dag op kantoor dus nu nog maar even forummen. Hoe doen we dat nou morgen met Gijs naar school brengen, en Sophie naar het KDV en allebei op tijd op ons werk zijn........... En dat gaaaaaat maar door, niet heel verheffend, maar het is wel een drukte van belang in mijn hoofd.

En inderdaad: Esme, wát dacht jij dan toen je bedacht om dit topic te plaatsen?

En Ellen, góed van je dat je weer aan het hardlopen bent, goed voor lijf én geest!! Laat het geen moeten worden, maar geniet gewoon van elke keer dat je wel gaat.

Groetjes
Susan

@ Susan;

Ik ben eigenlijk net als Ellen. Ik heb de hele dag de gekste spinsels in mijn hoofd. Dat gaat van bij wie ik bv nog even op visite moet/wil gaan tot het feit dat ik toch ondertussen toch écht eens nieuwe kleding moet kopen en dat ik nog mijn auto moet laten keuren.. Dit komt puur door het feit dat ik te weinig tijd heb voor alle dingen die ik zo graag wil doen.

Maar op dit moment speelt voornamelijk iets heel erg leuks door m'n hoofdje.
Ik ben namelijk bezig iets kleins op te zetten. Een soort klein "zaakje" zal ik maar zeggen..

Iets wat ik eigenlijk voor de hobby ben begonnen en waar ineens door mijn omgeving erg enthousiast op werd gereageerd. Ik heb al wat opdrachtjes binnen en zelfs een kinderwinkel wil mijn "werk" in hun winkel gaan verkopen!Nu dus druk bezig om iemand te vinden die een internetsite voor me kan maken zodat ik het op het net te koop kan gaan  aanbieden.

De naam is al verzonnen, de eerste stapjes gezet en nu vooral plezier er in gaan hebben! Ik heb er zo ontzettend veel zin in en vind het geweldig dat het zo spontaan van de "grond" is gekomen..  

En wat maak ik nu??
Ik maak (schilder) "kinderkunst"...

Thats on my mind!

Esmé mv Kay

Whahahaha, leuk om te lezen die lange gedachtes!!
Leuk Esme!!! Ik hoop dat het wat gaat worden!!

Bij mij zit momenteel alleen in mn hoofd dat ik straks met Céline naar het ziekenhuis moet voor dat vervelende onderzoek. Pffff, ik zie er vreselijk tegenop. Zelf weet ze nog ient wat er gaat gebeuren. We moeten een uur van tevoren op de kinderafdeling zijn, en dan gaat een pedagogisch medewerkster haar erop voorbereiden. En dan een kwartier voor het onderzoek brengen ze het slangetje in!
Oh, ik wou dat ik eht van mn meiske kon overnemen!!

Liefs Annemarie

wat doe ik hier achter de computer  ik heb namelijk nog heel veel was en de boodschappen moeten nog uitgepakt worden.

Ook wil ik heel graag een paar daagjes goed slapen want ik ben zo moe.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan