een speciale topic voor happy, en special thanks to loth!

Het was heeeeeerlijk en pffff......gelukkig geen pleisters gevonden. Trouwens ook een ranzig verhaal zeg van die spinazie, gelukkig lust ik dat niet !!!!!

Bren, wat leuk dat je al een dochtertje hebt ! Hoe heet ze? Je hebt gelijk ook hoor wat het eten betreft met die kleine ........

Liefs happy

Dank je!
Ze heet Nadia  Ze is klein van stuk maar ze is groot in haar daden haha!
Ik stond gisteren in de douche me aan te kleden, maar het zat niet lekker.. dus weer omkleden natuurlijk (je kent dat wel) En ik zeg.. Nadia je moeder is een zeurpiet!
Zegt ze : met een wijzend vingertje, : seurtiet? seurtiet? hahahaha.. nou schiet mij maar lek!

xx Bren

Wat leuk een topic met een liedje over een konijn hahaha! Je moet eigenlijk mijn vriendje bedanken want ik wist het ook niet meer maar hij wel dus..... ach ja we houden het maar op verschillende interesses hahaha! Ben trouwens blij dat ik jullie berichtjes nu pas lees want ik heb vanavond stampot spinazie a la creme gegeten hahaha.

Kusssss

Ach bren, wat leuk he zo n kleine meid met van die leuke opmerkingen !!!!!

Loth, wat een verhaal he over die spinazie !!!!!

Ja echt smerig! Denk niet dat ik nog trek had gehad als ik dit eerder had gelezen hahaha. Mijn vader heeft een keer zo een grote huisspin in zijn macaroni gehad. Die was in een onbewaakt ogenblik in de pan terecht gekomen. Vraag me niet hoe maar schrikken dat we deden! Echt zo een zwarte mega grote iehhhhhhh

owww happy, ben je ook hier...ik heb net een berichtje op de klusbabes achter gelaten voor je, als ik had gelezen dat je hier zat had ik het hier gedaan, hopelijk nemen ze het me daar niet kwalijk!!

fijn hoor meid!! heerlijk nieuws voor je!

heb trouwens de hele dag dat liedje al in mijn hoofd....

liefs sweety

Terug
Bovenaan