Een streep is een streep toch?

Ik heb afgelopen zondag een zelfde soort streep getest. Alleen dit is 7 dagen na NOD. Heeft iemand daar ervaring mee? 

Ohh zo herkenbaar! Ik had ook 4 dagen voor nod een tuurstreepje.. Ik maakte mezelf helemaal gek! Ondertussen ligt hier een moppie van 5 weken in de wieg!
Dus ja.. Een streepje is een streepje! Gefeliciteerd ?

@klojo Ja! Ik! 13 november 2020 positief getest, had mijn NOD op 20 november 2020! 15e dikkere streep, 16e nog dikker, 18e nog dikker en de 20ste KNALTEST!! Bij de 1 lees ik dat ze bijv op NOD nog negatief testen en 2 dagen daarna positief.
Ik had 7 dagen voor NOD gewoon positief getest. Maar…. het ligt er ook maar net aan hoe hoog je HCG is.
En… Ik had last van mijn borsten en misselijk, en had 2 X daarvoor miskramen gehad en was 3e X op maand op rij zwanger… dus voelde het al aan.

@LK, ja ik heb 2 jongens rondlopen en bij hen had ik 2x een knaltest op NOD. Nu dus niet dus ben bang dat het mis zit gezien mijn vorige zwangerschappen... Of zegt dit niks? Kan je lichaam bij de ene zwangerschap meer en sneller HCG aanmaken dam bij de andere zwangerschap?

Welk metk heb je gebruikt?
Kan veel verschillen namelijk. Een vriendin van mij had lichte streep van de kruidvat 2v5 en bleek uiteindelijk niet zwanger te zijn. Lees de laatste dagen verschillende verhalen over deze testen.

@klojo ik heb verkeerd gelezen. Ik las 7 dagen vóór je NOD. Maar je schreef 7 dagen na je NOD....

Ja.... dan is het wel een beetje gek dat hij nog zo licht is....
Ik testte dus met de MK 4 dagen na NOD, was wel positief maar echt heel licht.... En die liep af.... dus kreeg vrij snel een MK.
Ik zou nog even 2 dagen wachten en weer testen. Kijken of hij duidelijker is.
Zo niet..... dan.... weet je het ook ?

Terug
Bovenaan