Een streep is een streep toch?

@LK ik heb vanochtend weer getest. Nu dus op 3 januari, 6 januari en 11 januari getest. Vandaag wel een knaltest... Bel morgen de verloskundige want vertrouw het nog niet helemaal... Dan zou ik nu 6 weken zijn ongeveer. Of mijn telling klopt nu niet vanwege late eisprong of innesteling ofzo.....??

Update: Net bij de verloskundige een inwendige echo laten maken. Blijkt dat ze uitkomt op 4 weken i.p.v. 6,6 weken. Nog niks te zien, behalve verdikking van baarmoederslijmvlies wat dus duid op een 4 weken zwangerschap. Kan nog alle kanten op. Het tijdsverschil vind ik wel verontrustend...

Hoi Klojo,  
Wat spannend zeg. Kan me voorstellen dat het een beetje onzeker maakt, wanneer moet je weer naar de verloskundige? 
Ik heb zelf een bbz gehad. Ook kan je hcg daarbij gewoon stijgen en kan je dus een knaltest krijgen. Bij mij ging dat wel minder snel en had ik eerst lichtere testen.
Laat je vooral niet gek maken door gedachtes hierover want je weet nog niet hoe het zit. Probeer rustig te blijven, houd je lichaam in de gaten en heb ook vertrouwen. 
Sterkte met het afwachten!

Bedankt voor je reactie mandarijntje. Dit heb ik aangekaart bij de verloskundige waarbij zij aangaf dat ik dan veel meer pijnklachten zou moeten hebben...? Vrijdag hebben we een belafspraak om te kijken of het bloeden is gestopt en wat we dan doen. Ik heb nu 2 dagen wat helderrood bloed verlies gehad. Hoort dat ook bij een bbz? 
Ik hoop dat het goed gaat inderdaad. Het is niet gepland maar wel welkom.

Terug
Bovenaan