een streep is een streep????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik word even gek hier hoor. Heb vanmorgen een test gedaan (in mijn eentje hubbie is aan t werk). en ik denk dat ik een streepje zag. nou ja, zeg maar... gewoonlijk zie ik niet op het teststaafje waar het streepje zou moeten staan. en nu wel! en als ik op de zijkant kijk (dipsticktest) zit er een roze puntje onder het streepje.
ik zou vandaag ongesteld moeten worden.
maar ik wil ook niet helemaal uit mijn dak gaan als ik het niet zeker weet!!!
Volgens de dames op deze site is een streep een streep, maar ik twijfel nu aan mezelf of ik de vorige keren gewoon niet goed genoeg gekeken heb!!!!Kan het gewoon niet geloven dat het misschien wel zo is.
 morgen maar nog eens testen met mannetje erbij!!!!!
groetjes Ella

Hoi,

Meid van harte gefeliciteerd want een streep is een streep en ben je dus ZWANGER.
Veel succes morgen met nog een testen als ik jou was deed ik dat vandaag nog eens hahaha.

geniet er maar van.

Liefs van mij, zoontje 16mnd en kruimeltje 6wk

Hoi,
Als ik jou was zou ik de test van deKruidvat gaan doen die was bij mij al heel snel duidelijk d.m.v. een streep.
Deze test heeft ook niet zoveel HCG nodig.
Groeten Barbara
en succes gewenst.

Net wat je zelf zegt een streep is een streep!!

Gefeliciteerd meid!!
Je bent gewoon zwanger!!

Liefs Anouska

ik kan het gewoon niet geloven!! zit iedere keer maar te kijken of ik echt niet ongesteld word. en loop volgens mij vet te stralen!!!
morgen nog maar eens op mijn eerste plasje testen. dit was officieel mijn tweede de eerste was om 5 uur!!! misschien dat ik  dan een dikkere streep krijg!!!
ik kan het gewoonweg niet geloven!!!
Groetjes Ella

Jippie. Weer een zwangere erbij op dit forum.
Veel plezier met zwangeren.
Groetjes V.

Gefeliciteerd!! Lekker stralen!!! Lekker genieten!!
En vergeet niet om wat rond te strooien hier! haha.
Liefs Mikkie

't Is inmiddels een dag later en je eerste plasje is vast al geweest, vertel, vertel, vertel!!!

Ik ben erg benieuwd!

AMTB

Terug
Bovenaan