een streep is een streep????

nou allemaal
ik heb getest en het streepje was minder duidelijk dan die van woensdag!
en of dat nog niet erg genoeg is hoor ik nu van anderen op dit forum dat een streepje op een Romed test (die ik dus gedaan heb) niet altijd betekent dat je zwanger bent (zie Ervaring met Romed testen) dat er eentje zelfs positief was bij een man!
ik zit nu echt in een dipje, heb nog maar een beetje hoop dat t toch positief is!
nog maar een heel klein beetje
maandag maar naar de huisarts.ff zeker weten!
Duim voor me! ik was zo blij, het voelde allemaal zo goed Snik!

Jeetje wat rot voor je die onzekerheid!
Maar hoeveel andere merk testen heb je dan al geprobeerd?
En ben je nu bang dat je niet zwanger bent? Maar dat kan toch gewoon nog wel joh?
Die Romed testen zouden gewoon uit de handel gehaald moeten worden zeg...
Meid ik duim voor je hoor en wens je heel veel succes bij de huisarts!
Je moet gewoon zwanger zijn!

Liefs Linnepinnie

Hoi meid,
Wat een gedoe. Ik hoop voor je dat het toch echt raak is.
ik duim voor je.
Groetjes V.

Hoi Dames,
OP de vraag of ik nog denk dat ik zwanger ben:Ik weet het niet meer hoor. Het is heel gek. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik wel zwager ben en loop ik in de 7de hemel op een roze wolk. en het andere moment, loop ik op mezelf te mopperen dat ik mezelf voor de gek hou.
 Ik heb nu twee merken gepobeerd, allebei dipsticktesten. Romed gaf licht positief en die andere (naam kwijt en zijn op) negatief. Ga morgen maar bloedprikken  denk ik.
 MIsschien is mijn HcG gewoon erg laag? Ik hoop t maar. Ben nog steeds niet ongesteld en heb ook het gevoel niet dat ik het ga worden. En ik  voel  sinds vannacht eigenlijk kleine scherpe steekjes hoog in mijn vagina(ik weet niet of dat iets betekent). Vaag gevoel. Maar goed misschien is het niets.
Ik ga weer verder duimen!! bedankt voor de lieve woorden!
Liefs Ella

Hoi Ella,

Allereerst hoop ik echt voor je dat je zwanger bent!
Maar waarom haal je morgen niet ff een test bij Kruidvat,die
zijn 6 of 7 euro en ze zijn goed. Het kan ook gerust zo zijn dat
je pas laat kunt testen. Mijn ervaring met allerlei testen en zelfs
met bloedprikken is nl dat ik pas na 2 wkn positief heb gehad!!
Vertrouw op je lichaam en veel suc6!!

Liefs Leonie

hoi Ella,

ik had ook al op je bericht over de romed test gereageerd.
bij mij werkte de test wel maar dat is inderdaat niet bij idereen zo.

als ik jou was zou ik een andere test kopen kruidvat of etos, ik had twee testen van de etos voor 12 euro.

maar ik denk dat ik je wel kan feliciteren.

gr henny

hoi allemaal,
Bedankt voor de adviezen, maar ik heb aktie ondernomen. ga morgen bloedprikken en dan weet ik het morgenmiddag! ik had inderdaad ook wel een andere test kunnen kopen, maar als ik heel eerlijk ben, als die negatief zou zijn, zou ik nog niet zeker zijn dat het klopt. Dus morgenochtend bloedprikken. De assistente zei dat er een grote kans is dat het gewoon zo is. Maar ik moet het gewoon zeker weten! vanavond maar een kaarsje branden! duim voor me!!!
dikke kus, Ella

nou... er komt een eind aan. binnen nu en een uur weet ik het! heb natuuuuuurlijk al gebeld maar de uistlag was nog niet binnen. Nog heel even.
Ik ben erg bang dat ik teleurgesteld ga worden. aan de andere kant was het streepje vanmorgen ietsjepietsje een ieniemienie stukje donkerder dan woensdag, dus je zou zeggen......
Maar ja als het niet zo blijkt te zijn, dan komt het wel hard aan hoor..... oh!!!!!!
nog even....

Terug
Bovenaan