Een tweede kindje

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Tijdens mijn ongi even minder actief geweest op het forum, maar nu gaan we er weer volledig voor. Het is weer klustijd. Ik zit nu in de tweede ronde voor een tweede kindje. Ons zoontje is nu bijna anderhalf jaar. Het zou leuk zijn als er volgend voorjaar een broertje of zusje voor hem bij komt. Mijn NOD is maandag 18 september.
Zijn er nog meer meiden die hier voor een tweede kindje gaan? Ik zou het leuk vinden om met jullie te schrijven. Elkaar een beetje op de hoogte houden en steunen waar nodig.
Hopen dat we allemaal snel zwanger mogen worden.

Groeten van mij.

Ja hoor wij zijn ook bezig voor een tweede, we hebben een zoontje die in oktober 2 wordt en we zitten in de tweede ronde.
Vrijdag is NOD maar misschien dat ik morgen al ga testen. Bij mijn zoon had ik ook een dikke plus op de NOD dag.

Liefs,
Jasmijn

Hoi Toppertje,

ik ben net weer ongi geworden en ben nu heeel erg verdrietig!
We gaan nu naar ronde 15.
Volgende week moet ik weer naar de gyn, misschien dat ik daar wat wijzer van word..
Ook in deze ronde dus geen kans op een brusje voor onze zoon... zucht

Liefs Janu

Hoi Toppertje,

Wij gaan ook voor een tweede kindje. We hebben een meisje van 2 jaar en 4 maanden. En zijn nu bezig voor de 2e ronde. rond 15 september heb ik mijn NOD.
Ik ben 28 en mijn mannetje is 32
gisteren heb ik een nieuwe topic gemaakt met daarin mijn twijfels. Hij heet: geen haast meer...

groetjes, Ikky

Hi Toppertje,

Ook wij zijn bezig voor een broertje of zusje voor onze dochter van 21 maanden. We zitten nu in ronde 3. NOD is 5 sept.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, laat het maar een beetje op z'n beloop. Ik lees wel vaak dingen hier op het forum en dat is leuk maar je kunt jezelf ook behoorlijk gek maken daarmee, denk ik.

We wachten af...

groetjes juffie

hoi toppertje.

wij zitten in ronde 1 voor nr 2, ik ben 25, mn vriend ook en heb een dochter van 19.5 maand!

ik denk niet dat t deze maand raak is, vorige keer wel in een keer raak maar nu hebben we niet echt op de juiste momenten geklust.

succes allemaal.

Hoi toppertje,

wij zijn ook bezig voor de 2e kindje.
Onze dochter is nu drien en een half.
Vrijdag is m`n NOD samen met die van Jasmijn.

ben zenuwachtig en wacht zolang mogelijk met testen(als dat lukt).

groetjes Dolfijn

Hoi,

wij gaan ook voor de tweede, ons zoontje is ook bijna anderhalf.
Ik zit nu in mijn tweede ronde, zaterdag is mijn nod maar heb weinig hoop voor deze ronde.

Terug
Bovenaan