Hoi Toppertje,
Ikzelf heb ook niet echt haast. Hoewel ik het fijn zou vinden als het snel zou gebeuren.
Ik ben echter na een week met de pil gestopt (dus middenin zeg maar) en nu ongesteld geworden (10 dagen voor het 'officieel' zou moeten komen.)
Het is een erg lichte bloeding. Ik weet dus nog niet echt waar ik aan toe ben, wanneer mijn nod is (ik dacht de 12e). Maar we hebben de tijd.
Ik heb al een heerlijk ventje van bijna vier en na heel langtwijfelen wanneer het voor ons het best zou zijn om voor een tweede te gaan (ivm studie) besloten we er toch nu voor te gaan. Ik zie overal die schattige baby's en zwangere vrouwen en dan denk ik ooh wat zou het heerlijk zijn als het zo ver is....
Ik zat op het KDV van mijn zoontje van de week met een baby op schoot (om de leidster even te ontasten Hihi) Toen zij mijn zoon mama mag niet een baby op schoot en hij vond het allemaal erg raar. Dus daar zullen we hem nog goed op moeten voorbereiden. Maar dat is het voordeel als hij al wat ouder is dan zijn er leuke boekjes in de handel.
O trouwens ter info ik ben 24 en mijn man is 32 en kom uit Noord-Holland. Heb op mijn 19e een operatie aan mijn eierstok gehad (eengroot deel verwijderd ivm cyste), toen is mijn zoon geboren en een half jaar daarna is mijn andere eierstok geheel verwijderd. Dus 't is nog een beetje spannend of alles het nog een beetje doet daar binnen.
Liefs Voice