<p>Hi aanstaande/wens/mama's! Ik ben vorig jaar bevallen van mijn dochter waar het nu heel fijn mee gaat. Na een turbulent eerste jaar met een huilbaby, een eigen zaak en een pandemie kan ik nu zeggen: het gaat soepeler! De nachten worden beter en de dagen gezelliger. Ik word steeds meer mezelf maar dan met een heel grappig, lief en knap meisje erbij
</p><p>En totaal onverwachts komt er ineens een enorme drang naar opnieuw zwanger zijn. Ik dacht al wel vaker 'zou zonde zijn als we maar 1 kindje zouden mogen krijgen, want wat weet ik nu een boel meer dan voor de eerste keer' maar ik heb mezelf nooit echt als mama van 2 gezien. Lijkt me eerlijk gezegd best nog veel 'inleveren'. Met 1 ga je makkelijk op stap en heb je er nog soort van een eigen leven bij, maar met 2 ben je echt een gezin en ligt de focus vooral heel erg op je kleintjes groot brengen. (denk ik, en natuurlijk moet ik nu ook focussen op m'n gup maarja, er blijft ook wel eens tijd voor mezelf over)</p><p>Mijn partner werkt heel veel (eigen zaak) en dit gaat ook zo snel niet veranderen, we wonen midden in de stad in een appartement op de 2e verdieping en tóch duizelt me het af en toe van hoe graag ik opnieuw zwanger zou willen zijn. <br /><br />Herkent iemand dit? Ik ben zo bang dat ik alleen de wens heb om nog een keer zwanger te zijn, maar niet persé mama van twee... En dan is ook de timing nu compleet shit maar manmanman, ik word echt overvallen door voortplantingsdrift haha! </p>