Hallo Nanja,
Daar ben ik weer....
Mooi dat alles afgelopen week ook weer goed leek met de twee kleintjes. Weer een hele geruststelling. En ook een geruststelling dat je elke twee weken voor controle gaat, dat is alleen maar goed toch? Ik mag de 23e weer heen. Kijk daar ook al weer erg naar uit, want dan is het voor mij al weer 4 weken geleden. Ik ga vanaf week 20 om de twee weken heen, dus dan krijg ik het er ook druk mee. Maar vind het alleen maar leuk.
Ik voel ze ook al. Dat is wel erg bijzonder hoor. Zowel links als rechts af en toe kleine schopjes/plopjes. Wel fijn om op zulke momenten de bevestiging te krijgen dat alles goed gaat daarbinnen.....
Ik heb nog ff gekeken wat betreft die tip van jou van de postbank. Maar dat is voor mij niet relevant, want heb geen rekening bij de postbank....helaas. En vraag me inderdaad ook af of dit het goede model is en waar dan het verschil in zit. Maar voor zover ik heb gekeken, gaan wij voor de Easywalker duo Sky. Ga hem binnenkort eerst eens in een winkel bekijken of ie echt zo mooi en praktisch is dan ik denk. Soms verkijk je je er ook erg op zo via internet.....
Heo is het met jouw buikje gesteld? Ook al een bolle buik? Ik wel, moet zeggen dat ik vind dat het nu wel heel hard gaat. Heb af en toe "groeipijnen" en ben erg benieuwd hoe groot ie uiteindelijk gaat/kan worden, haha....
Ik geniet er in ieder geval lekker van en voel me momenteel ook lekker. Bijna niet meer beroerd en krijg mijn energie ook weer wat terug.
Nou, hoop dat jij ook lekker kunt genieten en we houden elkaar op de hoogte.