Een tweeling!

Hoi Nanja,

Nou, ik ben inderdaad vanmorgen voor controle geweest en kan je vertellen dat alles er prima uitzag! Twee springlevende ukkies. Hartjes horen en zien kloppen, prachtig!!
Ze zijn nu beiden al ongeveer 18 cm! Wat gaat dat snel he?
Alle controles prima! Moet de 18e weer heen en hoop dan dat wij kunnen zien van welk geslacht ze zijn. Ben zo nieuwsgierig!
Mijn buik groeit ook erg hard. Volgens gynaecoloog heb ik nu een buik van 24 weken bij een eenling, dus dat is al behoorlijk wat en daar komt vast nog heel veel bij!
Wat betreft de box. Ik ga inderdaad onze eenlingbox verkopen. Die vond ik voor 1 kindje al behoorlijk klein, dus wil graag een tweelingbox. Maar die koop ik wel via marktplaats ofzo....
Hoe gaat het verder met jou en de kleintjes? Voel je je goed?
Ik voel me sinds twee weken helemaal geweldig. Niet meer misselijk en weer veel meer energie. Echt lekker genieten dus!
Nou, hoop dat jij ook lekker geniet en ben erg benieuwd hoe jouw controle is geweest woensdag. Laat je het even weten?

Hallo Janneke,

Fijn dat alles weer goed was bij jullie. En al een flinke buik dus! Haha moet wat worden zo tegen het einde!
En al 18 cm, ze groeien echt met de dag... ongelooflijk!
Fijn dat je je zo energiek voelt. Dat begint bij mij weer te komen. Nu kun je nog meer genieten van je zwangerschap, lekker hoor.
Ja wij gaan ook wel voor een tweelinbox, het scheelt in cm niet veel maar saampies en een gewone box is gewoon kindermishandeling.
Wij hebben nog gekeken naar de easywalker en onze keuze is er toch wel op gevallen.
Maar moet je toch nog even attenderen op de postbankaanbieding.... Misschien zijn er mensen in je omgeving die er wel bij zitten en die punten nergens anders voor gebruiken. Wij gebruiken ze anders ook nergens voor...
Het is namelijk gewoon de versie van 2008 die ze daar verkopen. In de winkel kan je nu alleen de 2009 versie krijgen of nog een showmodel van 2008. Het enige verschil is de zonneklep, dat je de wieg er met 1 handeling af kunt halen, een 5puntsgordel ofzo en nog wat kleine dingetjes. Maar in de winkel ben je voor de 2009 versie ongeveer 1250 kwijt. (voor wagen+wiegen+adapters voor maxicosi &  voetenzakken)
Bij de postbank ben je voor dat alles 600 euro kwijt! Nog al een verschil voor die paar verbeteringen. (alleen adapter dan van de winkel berekend, want die hebben ze niet)
Ik heb nog niet met de postbank gebeld hoor dus ik ben benieuwd of het echt gaat lukken. Maar goed ik vind het zeker de moeite waard!
Hey geniet lekker!
ik mag 11 maart weer op controle.
Groeten Nanda

Hallo Janneke,

Alles goed met jullie?
Met mij alles goed.. morgen alweer 16 weken!
Ik heb van de week bij de bank de easywalker besteld. Vond het wel vroeg om te doen maar ja was ook wel weer bang dat hij misschien uitverkocht zou zijn als ik zou wachten. En mocht het onverhoopt niet meer nodig zijn (wil je niet aan denken maar toch) dan mag je hem terug sturen.
Wij hebben de bruine gekozen met wel de wave voetenzak voor een beetje kleur. Ben erg benieuwd.... Levertijd is ongeveer 4 weken.
Jullie al een beetje aan het inslaan geslagen?
Groeten Nanda

Hoi Janneke,
Ik hoop dat alles goed is met je/jullie... je hebt al even niets meer geschreven.
Hier alles goed. 1 april heb ik de 20 wk echo.
Hoop nogmaals dat alles ok is met je.
Groeten Nanda

Hoi Nanda,

Sorry dat ik al ff niets van me heb laten horen, maar ben niet zo veel online geweest en onze computer had wat kuren.....
Maar hier gaat alles goed hoor. 19 weken en 1 dag inmiddels...... Gaat hard hoor!
Voel ze regelmatig schoppen. Heerlijk om die bevestiging steeds te voelen dat ze het goed doen daarbinnen!
Aanstaande woensdag gaan wij weer voor controle en hopen wij te horen/zien wat voor geslacht het wordt. Kijk daar zo naar uit en ben zoooo nieuwsgierig.
Kan dan ook eindelijk een beetje gaan beginnen met het aanschaffen van spullen. Neus nu al geregeld op internet hoor, en heb alles al wel in mijn  hoofd zitten wat en hoe ik het wil. Maar eerst ff woensdag afwachten....
En jij? Jij bent afgelopen week weer geweest toch? Alles prima?
Hoe voel je jezelf? Groei je ook al hard?
Heb trouwens via marktplaats een dvd gekocht van het ontstaan van een tweeling. Worden helemaal gevolgd van begin tot eind. Erg indrukwekkend en zeker een aanrader! Als je geintereseerd bent moet je het maar ff zeggen, dan geef ik je verdere
gegevens. Is een bekende documentaire van National Geografic Channel.
Nou, ik stop er voor   nu weer mee. Tot een volgende keer! Ik vergeet je niet hoor, als het wat langer duurt...... haha.
Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Nee geeft niets hoor, maar ik ging me een beetje afvragen of alles wel goed was met jou en de Twins. Leuk he computers, zolang ze doen wat jij wilt tenminste...
Fijn dat je ze al regelmatig voelt schoppen en bewegen. Ik heb nu 2 keer wat gevoeld en wel van elke baby 1 keer. Maar kan niet wachten op de echte eerste schop!

En? Weten jullie wat de geslachten zijn? Misschien wel een knul en een meid?
Daarnaast hoop ik ook dat de controle verder goed was.
En inmiddels al inkopen gedaan? Ik heb gister even al wat spulletjes gekocht.. Niet echt met overzicht en een planning hoor.. gewoon zo van,.. ok dat kan ik wel al kopen en dat en dat en dat haha! Had lamme armen van al die tassen!

Ik heb inmiddels intake gehad in het EMC, daar ook weer een echo gehad en daar zag ze dat ze nu even groot zijn en beiden iets boven het gemiddelde liggen qua groei. Dus die kleintjes doen het blijkbaar ook prima daarbinnen.
Nu wel echt een buik ja. En merk wel dat ff shoppen en rommelen in huis dan wat rugpijn tot gevolg heeft. Dus moet daar gewoon een beetje op letten. Maar verder gaat alles super!
Heb jij ergens last van? Je gewrichten of bekken? Een kennis van mij is ook zwanger van een 1-eiige tweeling maar merkte echt met week 20 dat het ineens zwaarder werd. Veel kramp in haar benen en weke gewrichten enzo.. Hoop niet dat jij daar ook al last van hebt?
Ik denk dat wij die dvd ook hebben gezien. Mijn vriend haalt van alles van het internet af en dat was een documentaire over het ontstaan en groeien van meerlingen. Je keek ook echt mee in de buik.. mooi he!
Toch verassend wat er allemaal schuilt achter het meerlingen krijgen. Wat de natuur allemaal doet... Echt wonderbaarlijk!
Nou morgen heb ik weer gewoon controle bij mijn eigen gyn en dan 1 april de 20 wk echo. Ik wil eignelijk nog steeds niet weten wat hun geslacht is.. maar ja.. aan de andere kant ben ik ook wel erg benieuwd en heb ik mij er al bij neergelegd dat we er waarschijnlijk toch wel achter komen met al die echo's. Hahaha kortom.. op 1 april weten wij het ook! haha Of ik ben heel sterk geweest...

Nou ik hoop dat met jou ook alles goed is.
We schrijven wel weer,
Groeten Nanda

Hallo Janneke,

20 wk echo is prima gegaan. Ze hebben geen afwijkingen kunnen vinden dus dat is weer een geruststelling. Helaas hebben we gezien wat voor geslacht de Twins hebben. Dus geen verassing meer.....
Met jou ook alles goed?
Groeten Nanda

Terug
Bovenaan