een vaag 2e streepje...??!!!!

van harte gefeliciteerd,wat gaaf joh!

Komt vast wel goed!
Fijne zwangerschap1

doeidoei cindy

Dank jullie wel voor alle reacties!

Tuurlijk proberen we positief te blijven, maar na een aantal misgelopen zwangerschappen wordt dat wel moeilijk hoor. Gezien mijn leeftijd (43 !!!) nemen de risico's behoorlijk toe. Vandaar ook een vlokkentest.

Ik heb inderdaad al een stel kids, 6 stuks. 5 daarvan vanuit mijn eerste huwelijk.

Mijn 2e echtgenoot, 10 jaar jonger als ik, had nog geen kinderen en we zijn dan ook dolgelukkig met een pracht van een dochter van ruim 10 maanden nu. Het lijkt misschien veel gevraagd, maar een 2e van ons samen zou gewoonweg fantastich zijn. we proberen het gewoon en genieten ondertussen even stiekem van "het toch weer voor elkaar hebben" gevoel. En verder zullen tijd en testen ons wel wijzer maken.      

Anita

Jemig wat een boel kindertjes zeg!!! Daar neem ik mijn petje voor af. Maar wel erg gezellig he? Vanaf wanneer kan een vlokkentest en is dat niet riskant? Hoop voor je dat alles goed is! Groetjes Suzanne

Hallo anita,
Van harte hoor, hoop dat alles goed gaat. Probeer er  maar wel erg  van te genieten! Ontzettend leuk dat jullie wens: een tweede van jullie samen, uitkomt!
Veel liefs, Miran

Gefeliciteerd!!!   Ik wens je een heel fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!geniet er maar van.

hopend at alle testen goed zijn en dat jullie een prachtkindje krijgen.

liefs nathalie

wauw meid, de 7de,gefeliciteerd hoor

hihihi, ik heb er zelf ook 7!!!

en we hopen er nog een bij te krijgen.

hopelijk gaat ales goed hoor.

liefs         Hester

Terug
Bovenaan