een vaag 2e streepje...??!!!!

hoi Hester!

Goh, jij gaat voor de 8e! Nou, of ik nog zover kom, geen idee. Als dit lukt is het al een kadootje! Maar het is al leuk om te merken dat er nog steeds "grote gezinnen" zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik daar vroeger nooit mijn hoop op gevestigd. Dacht ik toen nog aan misschien 3 stuks, is dat aantal ondertussen verdubbeld. En, ik vind het leuk!!!!   Maar ja, het leven loopt soms wel eens anders als dat je je had voorgesteld hé?  Maakt mij nieuwsgiering, hoe is dat bij jou gegaan?

Anita

hoi hoi,

ja, bij mij eigenlijk net zo als bij jou.

Mijn drie oudste zijn van mijn eerste huwelijk en de vier laatste uit dit huwelijk.

Maar het is net wat je xegt hoor, dingen gaan vaak anders dan je eerst verwacht.

Zie jij trouwens de bodem van jou wasmand nog wel eens???? Ik bijna nooit dus hahahahaha, maar dat geeft niks.

Ik ben nu 36, dus ook nog niet echt oud, mijn man is 30.

Hopelijk schrijf je nog wat terug.

liefs Hester

leuk om te horen dat er ook moeders zijn met meer kinderen! Ik dacht dat ik de enige moeder was die nog steeds zo veel bezig is met zwanger worden..en er mee bezig is en teleurgesteld ben als het niet zo is en hoop hebt en stiekem loopt te tellen..ik loop in mijn thuiskring stiekem tegen iedereen te zeggen dat ik echt nog geen derde wil om rotvragen te voorkomen en zeg dat ik heel relaxed voor een derde evt. ga..nou ik zit bij ronde 1 al op dit forum dat zegt weer genoeg

issabel

Hoi Hester en Issabel,

Hihi, nee joh, de bodem ban de wasmand zien! Ik heb ooit eens het aantal wassen geteld per week, en na 20 stuks ben ik er maar mee gestopt! Van dat besef zou je alleen maar moedeloos worden! Geintje, ach, ik heb nergens een hekel aan eigenlijk. Doe alles gewoon tussen de bedrijven door. Ik heb altijd ook daarnaast nog buiten de deur gewerkt. Doe ik nu niet meer, zou wel willen overigens, maar omdat we ondertussen ook nog bezig zijn met de verbouwing van ons huis, het opstarten van een eigen bedrijf en ik ook tussendoor m'n studie probeer te volgen, weet ik niet waar ik nog meer tijd vandaan moet halen. Maar ja, het is allemaal dan ook veel te leuk om te doen!

Het is inderdaad leuk om te horen dat er nog meer moeders met een aantal kinderen zijn die er graag nog eentje (misschien meer) bij willen hebben. Wat jij zegt Issabel, over rare opmerkingen over het aantal kinderen, heb ik zelf nooit last van gehad. (eerder verbazing over het feit dat ik er niet echt uitzie als een "moeke" en altijd ook nog met allerlei andere dingen bezig ben naast huishouden en kinderen opvoeden. Maar ik ken het fenomeen wel. Heb dat van andere moeders wel gehoord. En sommigen reageren daar nogal kwetsend op. Idioot gewoon! Dat moet een ieder toch voor zich weten? De een heeft met 1 of 2 kinderen al het gevoel "vol" te zitten, de ander draait haar handen niet voor een elftal om. Het is maar net waar je jezelf lekker bij voelt, toch?

Hoe zit dat met jullie trouwens, hebben jullie ook het gevoel nog tijd te hebben voor andere dingen?

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH ik heb een plus!!!

Ik heb zo'n digitale test met drie strippen gekocht van clearblue.
De eerste test 3 uur geleden was een min maar toen ik de strip uit dat ding haalde zag ik wel een klein vaag lijntje. nu 10 min. geleden heb ik hem nog een keer gedaan en ja hoor een plus en een dikke streep!! Ik voel me alleen helemaal niet zwanger heb ook een zwaar gevoel in mijn onderbuik..maar we zullen wel zien voor als nu BEN IK ZWANGER
Verder als reactie op het drukke leven..:
Ik heb een druk eigen bedrijf en mijn man iheeft ook een eigen bedrijf...maar ik heb me voorgenomen dat als ooit weer zwanger wordt (wat ik nu dus ben..aaaahhh) het rustiger aan ga doen. Mijn zoontje is 6 weken te vroeg geboren en het zou kunnen dat dat is gekomen door dat ik te druk was..Tjee jullie weten het nog eerder dan mijn man..

issabel

Hoi   Issabel mij   overkwam   deze week   hetzlfde!!!!!!!!Ook ik had 2 streepjes!!!!!!!Ongelooflijk   wij krijgen ons 2e kindje!!! Heb ook echt nergens   last van   dus zal mij benieuwen. Een fijne tijd! Groetjes Suzanne

wanneer ben je dan uitgeekend? En had je ook zo'n clearblue test digitaal ? heb je ook zo'n raar gevoel in je onderbuik ?

Issabel

Hoi Issabel, als alles dan   goed gaatben ik 3 januari   uitgerekend. Heb een   eigen merk test gedaan . Hier moest je 2 roze streepjes krijgen en die stonden er echt. Heb aan het   begin vd week   ook al stiekem   een test gedaan en toen was het   vaag. Woensdag was het overduidelijk. Het gekke   is dat ik nu   echt nergens last  van heb, alleen   soms als ik   snel op sta   een   vage kramp   onderin   de buik   en   ik ben   een   beetje moe   maar   dat   kan natuurlijk   ook van het weer komen. Volgens  mij ben   jij dan 8 januari uitgerekend. Spannened he??
Groetjes   Suzanne  

Terug
Bovenaan