een vaag blauw streepje?

Hallo allemaal!

Ik zit hier met trillende handen aan mijn toetsenbord, want ik zie dat er een lichtblauw streepje is verschenen, in het venster, onder het andere lichtblauwe streepje (dat de test gelukt is)... Het blauwe streepje in het vierkante venster is heel lichtblauw, is dit normaal? En kan ik nu zwanger zijn? Hopenlijk kunnen jullie mij helpen..!

Trouwens het is een test van de kruidvat, en ik heb de test 2 dagen voor mijn NOD al gedaan, omdat ik de vorige twee maanden ook een cycles had van 26 dagen.

Groetjes José

Hoi. Dan denk ik dat een felicitatie wel op zijn plaats is, want ook al is het streepje vaag, het IS een streepje. Mijn eerste test was ook van het kruidvat en die was ook licht vaag, maar enkele dagen later wat het een vette streep, en nu ben ik dus al weer 26 weken zwanger van zoontje nummer 2!!
Geniet er maar lekker van en ik zie je op het " zwanger zijn" forum!!!!!!
Groetjes Anne-Marie

Ohhhhhhhh dat zou toch helemaal geweldig zijn! Ik kan het me echt niet voorstellen!!! Vreselijk dit, ben helemaal in de war! Zo snel al... dat kan nooit, denk ik nu nog. Maar inderdaad over een paar dagen nog maar is testen en dan kijken of er een vette blauwe streep komt te staan!!!! Ik probeer me ook nogsteeds voor te houden dat ik helemaal niet zwanger kan zijn, maar dat is wel heel erg moeilijk hoor!!!

Nou maandag is mijn nod... dan ga ik weer testen, hopenlijk dan een vette blauwe streep...!  

Groetjes José

Ja, grappig is dat. Ik had dat ook heel erg, bij deze maar ook bij mijn eerste zwangerschap.. Je ziet het wel, maar toch geloof je het nog niet zeg maar... En je wilt wel blij zijn, maar je durft het nog niet echt...
Ben benieuwd als je maandag nog een keer test?!?! Ik zal voor je duimen en dan zie ik je vast maandagavond op het andere forum..
Groetjes Anne-Marie

Hoiii...

Nu nog een tweede test gedaan, maar mijn urine was echt heel licht van kleur, bijna water, nu is er eigenlijk geen streepje te bekennen helaas. Maar ik had een paar koppen thee gedronken en was intussen al 3 of 4 keer naar de wc geweest. Zou de urine dan te waterig zijn? Ik hoop dat het alsnog goed mag komen!

We zullen het maandag wel zien...

Groetjes José (bedankt voor je reactie!!!)

Hoi hoi,
Nou ik zat gistern dus echt hetzelfde had ook al wat gelijk wat geplaatst hier op het forum!n
Maar mijn nod is 18 april en gistern dus ook een test gedaan van het kruitvat en ook ik had een heel licht blauw streepje   een paar uur later nog eens en toen was die wel heeeeeel erg vaag maar vanochtend weer gedaan en ja hoor weer een streepje wel vaag maar je kunt  m wel zien!!!!!
Dus ik  denk ook dat we zwanger zijn en jij ook!!!!!
Van harte alvast groetjes dessie  

Hoi Dessie...

Ja spannend he... nou ik ga maandag weer testen, heb net weer een nieuwe test opgehaald, we zullen het zien, maar moet zeggen dat ik er zelf eigenlijk al wel zeker van ben... maar PAS OP... zeg ik dan, want wie weet... het kan altijd nog niet zo zijn...!

Super spannend, ik hoop dat we elkaar dan weer zien op het forum: Zwanger zijn...

Groetjes José

Dames, als jullie écht nu zeker willen zijn, koop dan de digitale test van Clear blue, die zegt gewoon zwanger of niet zwanger. Dus niks geen vage streepjes! Is niks voor mij hoor. Ik had gewoon de digitale!
Hoop het voor jullie!

Terug
Bovenaan