een vaag blauw streepje?

Hoi Jose,
Ik heb idd wel eens gelezen dat als je gaat testen dat je dan moet zorgen dat je, als je niet met ochtendurine test, niet te veel hebt gedronken omdat het dan niet genoeg geconcentreerd is...
Ikzelf denk dat je gewoon heerlijk zwanger bent hoor...
Als je morgenvroeg hebt getest, laat je het dan ook nog ff hier weten??? Ben ook wel nieuwsgierig hihi...
Groetejs Anne-Marie

Hoi jose bloemetje,
dat die lijn zo licht is komt omdat je heel vroeg hebt getest.
maar neem maar van mij aan dat je wel degelijk zwanger bent anders zag je echt geen lijn.
gefeliciteerd.
gr liselotte

Weet je, ik had dat dus vanmorgen ook.
Ik ben onregelmatig en weet dus niet wanneer ik NOD heb. Mijn laatste echt veel waterige afscheiding is 1 april geweest.
Ik ben er dus vanuit gegaan dat die dag of de dag daarna mijn ei is geweest.

Dus vanmorgen ik een test gedaan en ook inderdaad een vage streep. Wel duidelijk zichtbaar, mijn man zag hem ook en ik zie hem nu nog die streep.

Ik kan nog niet geloven dat ik nu zwanger ben....voelt nog erg onwennig......

gr mama van MD

Lieve Jose,

Een streep is een streep, dus echt waar je bent zwanger hoor.
Ik heb je gisteren al persoonlijk gefelicteerd maar bij deze nogmaal gefeliciteerd.
Geniet er lekker van.

Liefs de Buuf

Hoi hoi,

Een blauw streepje is een blauw streepje hoe licht ook, ik had bij mijn eerste zwangerschaps test een heel licht roze vlekje, heb het meteen bij de huisarts nagevraagd, maar het maakt dus niet uit!! Ik hoop binnekort weer zo'n stipje te zien!!
Dus Gefeliciteerd

Mary jane

ik hoop dat ik gefeliciteerd mag/kan zeggen. ik hoop echt voor je dat het raak is. ik zou me denk ik net als jij voelen!!!   wij zijn ook nog niet zo heel lang bezig   voor ons eerste wolkje ,dus ik krijg helemaal de kriebels als ik je verhaal lees en denk steeds, jee wat spannend!!
zorg je wel dat je morgenvroeg test dit keer? je maakt ons allemaal wel nieuwschierig. ik lees het morgen wel en ik hoop dat het goed nieuws zal zijn.
liefs tabatha

Terug
Bovenaan