een vaag blauw streepje?

Dag dames!!!!

Ten eerste... wat SUPER LIEF al die reacties! Dat had ik niet gedacht! Vind ik echt helemaal geweldig.... het maakt me erg blij!!!!

Ik heb dus zaterdag een test gedaan, en ja toen zagen we dus een vaag blauw streepje. Die zelfde dag nog een test gedaan, maar had dus veel water en ranja gedronken, en toen was er heeel heeel vaag iets te zien, maar dat vond ik maar nix, ik dacht, o zie je nou wel... niet zwanger. Nougoed... de volgende dag, zondag dus, weer getest, toen ik thuis kwam van mijn werk, en ja hoor... de streep was iets duidelijker zichtbaar dan de vorige keer... maar voor mij is het helemaal duidelijk... een streep is een streep...

Ongelovelijk... en dat zo snel, het is voor mij echt een groot wonder!!!!!!
Ik ben echt van plan heerlijk te gaan genieten van alles wat er komen gaat, al ben ik op dit moment wel heel onrusitg en zenuwachtig, vind het best nog wel eng allemaal... en dan die bevalling wooooooooooooowhhhhhh... ach dat hoort er bij...

Nou, dan vrees ik dat ik naar het andere forum ga, maar ik kom hier zeker nog wel een paar  keer gezellig kijken, of er intussen iemand zwanger is geworden! Ik wens alle meiden waar ik veel contact mee heb gehad de afgelopen maand heel veel succes... en hopenlijk is die blauwe streep is binnenkort voor jullie allemaal duidelijk zichtbaar!!!!!!!

Liefs José

O ik zie net een rare zin staan, "alle meiden waar ik veel contact mee heb gehad" dat bedoel ik niet zo, ik wens natuurlijk alle meiden op dit forum heel veel geluk toe de komende tijd!!!!!!!!!

Liefs  José

gefeliciteert meis, lekker van genieten hoor, ook al is het eng, het blijft een klein het is en blijft een klein wondertje, heel veel s6 en laat ff horen af e toe hoe het gaat xxxxxxxxx
suzette

Hey Jose,

Gefeliciteerd meid,ik ben echt enorm blij voor je.Wat goed he zo snel.De wonderen zijn de wereld nog niet uit.Geniet er van.Hoe is je vriend eronder?En jij rustig aan doen he haha.

Bij mij zijn de RD gearriveert ,na netjes 30 dagen.Dus ik ga naar ronde 2.Maar ja zo gaat dat.Trouwens nu weet ik ook weer hoe erg mijn ongi is vor dat ik de pil ging slikken.Jeetje echt erg.Het stroomt eruit zeg maar.

Jose ,ik ben echt erg blij voor je ,maar idd kom je hier nog wel eens langs op dit forum.Wij kwamen hier toch tegelijkertijd en dat is toch wel bijzonder toch.

Geniet van je zwangerschap,

Liefs Paulien

Hallo allemaal!

Ik kom zeker nog is een keer om het hoekje kijken hier...! Sterker nog, ik heb moeite om dit forum te verlaten, vond het de afgelopen maand erg gezellig hier! Paulien... succes de komende tijd...!!!!!!!!!! En de rest natuurlijk ook... O trouwens... 14 mei voor de eerste keer naar de verloskundige! DAN AL...??? Ben erg benieuwd...

Nou succes allemaal......

Liefs José

Terug
Bovenaan