een vraagje over de man!!

A

Anoniem

Guest
hallo hallo,

ik heb een vraagje: wat kan een man allemaal doen om zijn sperma actief of beweegelijk te houden??

en wat is slecht voor de sperma??

je hoort welleens hier en wat, maar ik zou het graag even precies willen weten!
wie weet dit en kan me helpen??

heel veel liefs Wilma

Hoi hoi

Oke hier komen wat dingen

zinksupplement innemen dit verhoogt de bewegelijkheid
boxershorts dragen ipv strakke slips

geen strakke broeken dragen en niet in hete baden gaan liggen
drop, koffie, sigaretten en alcohol verminderen de vruchtbaarheid

vitamine c is goed

eh zal nog ff nadenken als ik nog iets weet hoor je het

hee alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag! mijn vriend rookt en drinkt in de weekenden dat is dus heel slecht begrijp ik!
word de kans op zwanger worden dan kleiner?
ik heb ook eens gelezen dat foliumzuur goed is voor de man, klopt dat?

liefs Wilma

nou ja of ie van een sigaretje en een drankje in het weekend minder vruchtbaar wordt dat weet ik niet
zo erg zal het wel niet zijn

trouwens stress is er ook slecht voor

Ja dat van foliumzuurg heb ik ook wel eens gehoord maar dat van zink weet ik in ieder geval zeker

nou dan zal ik dat mijn vriend even voorschrijven wat hij moet doen....hahhahaha!
ik wil er nog wel even bijzeggen dat hij op vrijdags en zaterdags best veel drinkt!

liefs Wilma

o ja schiet me iets te binnen
om t zaad zo optimaal mogelijk te houden wordt aanbevolen om in de vruchtbare periode om de dag sex te hebben
en niet elke dag

hartstikke fijn!
ik ga morgen even naar de winkel om zink en vitamine c voor hem, foliumzuur gebruik ik al! en ik ga ook nog tarwekiemolie halen voor mezelf en ben net gestopt met roken, dus dan moet het wel goed komen denk ik!

ik hoop dat ik gauw kan berichten dat ik ook zwanger ben!
heb er namelijk erg zin in, ik zit nu in ronde 5 dus wie weet!

liefs Wilma

de maand dat ik met tarwekiemoliecapsules begon (zorg wel dat je de capsules hebt en niet de vloeistof want dat is smerig) was het meteen raak

ze gebruiken het ook in de fokindustrie

Terug
Bovenaan