een vraagje over de man!!

hoi wilma,

hier is nog een tip: je kan het bestellen op www.babybrabbel.org en kost 6,95 voor 50 capsules.

Gember vitelle
bevordert de vruchtbaarheid van de man werkt libido verhogend ook te gebruiken bij zwangerschapsbraken.gingerolen stimuleren de doorbloeding van het onderlichaam en hebben een aantoonbaar effect op de vruchtbaarheid. bijvoorbeeld door het volume van het geproduceerde sperma te verhogen en de beweegelijkheid van de spermatazoiden te verbeteren. galblaaaspatienten dienen hun arts te raadplegen.

nou en het werkt ook nog libidoverhogend......dat worden een paar wilde vrijpartijen.....hihihi
het ziet er veelbelovend uit.....misschien tik ik mijn man ook wel ff op zijn schouder.....hahahaha
tja ik slik toch ook foliumzuur en tarwekiemolie......

nou succes,

liefs bri

hartstikke bedankt voor de goede tips!
nou ik ga het allemaal proberen( mijn vriend ook, tja het bier en de sigaret wil hij  helaas niet laten staan, maar de rest wil hij wel proberen) hahahahahaha!
nou laat die vruchtbare dagen maar komen...hihihihihii!

dikke  van wilma

hahahahahaha
Ik heb het ook gelijk even opgezocht, en mijn man werd helemaal enthousiast van die libido verhoging. Ook die verhoging van het volume (meer dus) van het zaad zag hij wel zitten. Wat zijn mannen soms toch banaal!!!!!!! hahahahaha

Maar goed, hij wil het wel proberen, dus ga ik het mooi wel bestellen.
Dankjulliewel voor de tips!
Liefs Annet

Bij babybrabbel staan ze, daar kan je ze bestellen. En nog een heleboel andere dingen. Erg leuk allemaal hoor!!

Wat een schatje he, die vent van mij. Heb hem ook gezegd dat hij een banaal varken is (hahahahah) moest hij gelukkig zelf ook erg om lachen.

Nu maar hopen dat het werkt.
Verder is hij trouwens erg lief, hij heeft beloofd dat hij zijn zaad zal laten testen als het deze maand weer niet is gelukt. Dat vind ik toch wel lief, tenslotte is het voor hem ook allemaal erg eng!!!

Liefs Annet

ja inderdaad dat is erg lief van hem, ik hoop dat alles goed is!

als wij in ronde 12 belanden laten wij ons ook testen en gelukkig wil mijn vriend daar dan ook aan mee werken dan!
wij zijn nu in ronde 5, dus we hebben nog even! maar als er hulpmiddeltjes zijn om de kans om zwanger te verhogen grijpen wij die met vier handen aan....hihihihihi! we willen het allebei erg graag!
ik zal zo es even op babybrabbel kijken! hartstikke bedankt meid, en ik hoop dat het voor jullie ook gauw lukt!

liefs en knuffels van Wilma

voor de tarwekiemolie en de zink zou ik echt gewoon naar een drogist gaan hoor dames daar is ie nl stukken goedkoper

hebben jullie al eens ovulatietesten geprobeert?

Terug
Bovenaan