een vraagje over de man!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
hoi hoi,

kan dat eigenlijk wel zoveel pillen tegelijk slikken??
ik bedoel als je foliumzuur,theunisbloemolie en tarwekiemolie slikt raakt je lichaam daar dan niet van in de war?? en werkt het dan niet averechts dat je cycyles in de war raakt??
was ik wel benieuwd naar...

liefs bri

Haihai!

Jeetje zeg.... Zoveel pillen slikken... Zitten die niet samen in 1 potje ofzo? Je kunt toch ook pillen kopen voor zwangere vrouwen? Of zijn deze niet goed om zwanger mee te worden.

Maar ook ik ga morge even naar het kruidvat toe! Dames help me even........
Heb ik ze nu allemaal of mis ik er nog 1???

* Foliumzuur
               * Tarwekiemolie  
               * Theunisbloemolie

En voor mijn vriend:

* Vitamine c
               * Zink
              * Foliumzuur

Moeten we ook geen extra vitamine slikken????

Veel succes met slikken.....  

, Liefs Daantje

T kan echt geen kwaad

Het zijn allemaal natuurlijke vitamines!

Ik zei vanmorgen tegen mijn man dat 'ie deze thread 'ns moest lezen. Ik wist niet meer precies wat er stond, dus ik zei dat er iets geschreven was in de trand van: "sokken in de was gooien, ho maar, maar voor een kleine doen ze alles!". Hij meteen van HEEEE!  Hij voelde zich aangesproken mbt die sokken! Hihi, dus ik van "was niet persoonlijk bedoeld, maar wie de sok passe..." .

Heeft hier verder niets mee te maken, maar ik moest het toch even kwijt!

Hello ladies,

LOL - ook ik heb het aan mijn mannetje laten lezen, omdat ook allemaal nesteldrang herkende in allerlei activiteiten (van klussen tot stofzuigen, koken, wassen, allemaal in het kader van - Ik Kan Het Wel Hoor)
Maar goed, ook hij gaat nu aan de pillen, haha!

Fantastisch (eigenlijk hadden we dit eerder moeten ontdekken). Maar ik vind het wel geweldig hoe je nu al een beetje kan zien dat het een geweldige pappa gaat worden, omdat hij er nu al veel voor over heeft! (Lief toch)

Groetjes,
Aimee (volgens mij werk ik een beetje veel tussen haakjes)

Terug
Bovenaan