een vraagje

Nou ja Anke, je moet toch zelf toegeven dat dat echt helemaal nergens op slaat! Als het je zelf niet gelijk lukt mag ik aannemen dat je het een ander niet zal toewensen.

Inge heeft wat mij betreft best gelijk want er wordt hier heel wat afgezeurd en gezemeld 'waarom heb ik na 8 testen nogsteeds een negatieve uitslag?' 'moet je het elke dag doen?' 'ik ben misselijk heb alle zwangerschapsverschijnselen die er zijn. Wat zou er kunnen zijn?' 'Het regende gisteren en ik heb vandaag blauwe schoenen aan, kan ik nu zwanger zijn?' blablablabla allemaal vragen waar iedereen de antwoorden op kan vinden als er iets verder gekeken wordt.

Je kan er natuurlijk overheen proberen te lezen, maar ze worden om de 4 vragen gesteld, dus dat lukt niet. Er niet (verkeerd) op antwoorden lukt me wel, maar het blijft irritant!
 
wat ben jij een ontzettende trut zeg iedereen wil graag zwanger worden en zijn onzeker en proberen hier ervaring uit te wisselen enz enz... dat jij daar geen behoefte aan hebt kunnen wij niks aan doen maar dan moet je gewoon je smoel houden en ik weet zeker dat als jij ooit probeert zwanger te raken dat jij de grootste zeikert bent die er bij loopt want dat is meestal zo!!!!
 
Dat mag jij vinden, maar ik ben iemand die eerst leest voordat ie vragen gaat stellen die al 100 x zijn gesteld zodat ik de rest niet irriteer, die niet zijn geld over de balk smijt aan zwangerschapstesten (terwijl ik inmiddels 3 dagen overtijd ben). Moet ieder voor zich weten natuurlijk, maar ik vind het nogal hopeloos overkomen. Van een weekje wachten word je echt niet minder zwanger hoor. In sommige situaties is het natuurlijk handig om het z.s.m. te weten, maar dit ter zijde.

Dat ik mijn smoel moet houden daar heb jij niks over te zeggen en zeker de manier waarop je dat van me eist kan volgens mij best beter.

Dus gefrustreerde muts, onthoud dat je over berichten heen kan lezen en er niet op hoeft te reageren.

Hoewel de 100.000 zelfde berichten mij irriteren kan ik vaak toch nog het geduld opbrengen om er serieus op te antwoorden. Heb ik voor jou misschien ook wel eens gedaan.

Groetjes!
 
hopelijk komen jou wensen voor anderen niet uit voor jouzelf.altijd heel voorzichtig zijn met wat je andere toewenst.dikwijls komen die wensen waar je ander zo gul mee bedeelt naar jezelf toe.en wat dan???????
 
Dit slaat echt nergens op Sandra!

Wie zegt er nou dat ik geen liefde heb? Ik doe hier mijn best om mensen met vragen te helpen, maar dan mag ik me er toch wel aan irriteren dat mensen niet lezen??

Wat een bullshit dat jij iemand om deze redenen een miskraam toewenst.

Nou, weet je wat? Ik hoop dat het jou wel lukt!
 
Terug
Bovenaan