een vraagje

ja je mag best antwoord geven maar laat iedereen in zijn waarde en ga niet overal commentaar op lopen geven je gunt toch iedereen het beste en ga dan zelf niet zo lopen zeuren...
niet iedereen is zo slim als jou.....
voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil.....
succes verder
 
en ik wens helemaal niemand een miskraam toe maar hoop dat je gewoon ongesteld word en als je wel zwanger zou zijn dan zou ik je nog feliciteren ook.
maar op elke oproep van iedereen heb je wel wat te zeuren.
 
Eigenlijk wel raar, aan de ene kant roepen we om 't hardst dat iedereen hier zijn (haar!) ei kwijt moet kunnen en áls iemand dat dan een keer een (inderdaad ongenuanceerde) negatieve reactie doet over zeurvragen, mag dat weer niet...

Wat ik heel erg jammer vind is, zijn die rare dingen die diegene worden toegewenst. Tuurlijk mag je je best ergeren aan iemand, dat deed Inge in haar eerste bericht ook maar toen heeft ze toch ook niet geroepen dat al die in haar ogen zeurende meiden dan maar weet ik wat voor een ellende moest overkomen?
Reageer gewoon niet op een bericht of houd het fatsoenlijk.....

Groetjes, Emmie
 
het is inderdaad wel waar dat er soms een beetje kinderachtige vragen op staan,dat moet ik hun toegeven maar er word ook weer kinderachtig over en weer geschreven zeg,hopelijk zijn we allemaal volwassen hier,toch
meiden kop op er is al genoeg ellende in de wereld.
groetjes Bo
 
waarom laten we elkaar nou niet gewoon in elkaars waarde?
het is toch juist fijn dat er zo'n forum bestaat
en mensen die zich hier irriteren " zoek dan een ander forum" scheelt je weer een irritatie
en ook al wordt 1 vraag wel 100 keer gesteld. voor ieder is zo'n vraag belangrijk en mag door iedereeen gesteld worden....
het beste voor iedereen
sandra
 
en daar gaat iedereen weer........... zeker vergeten dat ze hebben gezegd als dit zo door gaat dat het forum eruit ligt. Ga zo door en verpest het lekker voor iedereen ! Proficiat.........
 
Terug
Bovenaan