Een week overtijd en nog geen positieve test!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees een heleboel verhalen over meiden die voor hun nod testen, ik heb dit niet gedaan. Maar een paar dagen na mijn nod, na een paar dagen weer en morgen ga ik weer testen en vind het super spannend!!! Ik kijk er naar uit, maar ik zie er ook een beetje  tegenop...

Wat als de test weer negatief is...

Ik mag niet klagen een cyclus van 28 dagen en iedere keer  de rd op mijn nod. Klinkt goed dacht ik...Deze hele cyclus vage buikklachten gehad en nou zou ik na  mijn ongi naar de HA gaan, maar ja de rd blijven weg.  

Mijn mannetje en ik zitten nu in ronde 7, in ronde 3 was ik een week te laat ongi, maar dat verklaar ik door spanningen en de vorige ronde kwamen de rd  1 dag te vroeg en maar heel kort  2 a  3 dagen, maar dat vond ik niet erg!!!

Kwaaltjes? Vage buikpijn klachten en veel plassen.

Hopelijk hebben we morgen meer duidelijkheid, in positieve zin!!!

Liefs Lientje

Hai Lientje

Tsja das heel vervelend.
Het kan natuurlijk zijn dat je wat later je eisprong hebt (aan het eind van je cyclus) en dat daarom je Hcg nog niet hoog genoeg is om positief te testen.
Je kunt natuurlijk als nog naar de HA gaan met je verhaal.

Echo's kunnen pas vanaf een wk of 7 (anders zie je waarschijnlijk niks, ook inwendig niet) dus daar zou je ook op kunnen wachten. En dan dat voorstellen.
Maar ik geef gelijk toe wachten is klote

Veel succes ik duim voor je

lfs Gonnie

Gonnie, bedankt voor je reactie.  Wou gewoon even m'n verhaal kwijt en dat luchtte wel op.  
Er zijn hier hele  lieve meiden die elkaar steunen, vooral diegene die dol op m&m's zijn, haha! Echt heel fijn!

Liefs Lientje

lieve lientje,

Jeetje, meid de spanning loopt nu wel hoog op, he!!! Ik hoop echt voor je dat je morgen positief test, dan valt er denk ik een hele last van je af!!!

En net wat er al werd gezegd, misschien was je hormoon nog niet hoog genoeg om aan te geven of je zwanger bent.

Nog even volhouden, meid.

liefs mamabinck.

Dank je mamabinck!!! Ja, ik word er nu wel erg onrustig van! Ik hoop inderdaad morgen op duidelijkheid, hopelijk een positieve test en anders de rd, maar daar hoop ik natuurlijk niet op...

Liefs Lientje

Vanmorgen weer getest....negatief! We gaan nu op pad met de hondjes, lekker uitwaaien.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan