Een week overtijd en nog geen positieve test!!!

Meiden ik ben ongi geworden, ondanks dat ik teleurgesteld ben, ben ik ook heel blij. Of misschien is opgelucht een beter woord! Eindelijk duidelijkheid,  pfff, er valt een hele last van mijn schouders.

Bedankt, voor al jullie steun en lieve woorden, het deed me goed! Heel veel suc6  allemaal met wachten  of  klussen, we spreken elkaar hier ergens wel weer.

Liefs Lientje  

Hoi Lientje,

Lees al een paar keer jouw verhaaltjes en vind het wel vervelend voor jou. Het lijkt me dat je op een gegeven moment wil weten waar je aan toe bent. Ben zelf nu in de 10 e ronde beland en vorige wk voor het eerst een ov test gebruikt we hebben volgens ons gevoel op de juiste dagen geklusd en nu heb ik op het moment last van hele zere en zware borsten en ik ben best moe en moet veel plassen. Ben echt benieuwd vlg wk dinsdag is mijn nod dag. Heb meestal voor die periode veel last van mijn rug, maar dat heb nu al heel de maand wat een raar lichaam hebben we toch......

Wens jou veel succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent

Groetjes Marjolein

hoi lientje
ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je duidelijkheid hebt....
op naar de volgende ronde, en er weer met fris klusplezier tegenaan...

ik ben nog steeds aan het afwachten. Morgen vroeg ga ik even testen, nog een keertje...pfff heb nu wel een CB test gekocht, misschien is die toch wat gevoeliger als een eigen merk test....,

liefs gridje

Marjolein en gridje, beide heel veel suc6 met wachten/testen. Ik hoop voor jullie dat het raak is!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan