Eerlijke mening over naam.

Hoi,
Wij zijn in verwachting van een jongetje. Nou is het echt een drama voor ons om op jongensnamen te komen. Nou heb ik weken gedaan om mijn man dit een leuke naam te laten vinden. Nou is hij bijna zover dat hij het ermee eens is. En twijfel ik of ik de naam nou ordinair vind. Nou heb ik al heel erg snel dat ik een naam ordinair vind. En heb daar een beetje een allergie voor. Dus ik ben bang dat ik door de bomen het bos niet meer zie zeg maar. Dus mag ik jullie mening hierover.

De naam die wij in gedachte hebben is: Robin.
Alvast bedankt:)

Ik ken maar 2 mensen die Robin heten, beiden ergens boven de 25 nu en de een een man de ander wen vrouw. Dus zou de naam niet alledaags noemen als je daar op doelt met ordinair. 

Als ik de naam Robin zou lezen zou ik me dus wel afvragen of het een man of vrouw zou zijn. En verder zou ik de naam misschien een beetje oudbollig vinden maar niet ordinair.

Ik vind het een leuke naam! Ken ook alleen mannen met deze naam. Lekker doen!
Dat het een "homo-naam" zou zijn, vind ik echte een belachelijke opmerking,, sorry. Alsof door je naam je seksuele voorkeur wordt bepaald, koekoek

Hoe kan een naam nou weer homo zijn? Wat is dat voor rare opmerking?
Ik vind Robin echt een leuke, stoere naam! Ik ken een man die Robin heet. Is gewoon een stoere vent hoor.
Ik vind deze naam ook totaal niet ordinair.

Ik vind robin een hele normale hollandse naam hoor. Mocht je nog twijfelen: ik kan de app charlies names aanraden, swipen voor een naam en veel keus!

Terug
Bovenaan