Eerlijke mening over naam.

Ik ken zowel jongens als meisjes die Robin heten. Ik vind het zeker niet ordinair. Dat heb ik meer met namen als dialey, dave etc. Robin vind ik dan meer richting het ‘tuttige/lieve’ gaan.
Lastig dan hè om de juiste naam te kiezen. Niet te lang proberen te analyseren maar op gegeven moment de knoop doorhakken. Had je ook nog een tweede keus?

Ohhhhh wat ordinair ??? NEE geintje ? superleuk!! Ik ken maar 1 man die Robin heet en vind het zowel mooi en netjes voor kind als volwassene. Ik zeg doen ?? vooral omdat het geen ‘10 in 1 klaslokaal’ naam is/lekker uniek en toch bekend. Daar houd ik van ✅

Vind het echt geen ordinaire naam! Ik ben wel benieuwd hoe je het wilt uitspreken, RObin of zoals robin van persie. Vind persoonlijk RObin wat vrouwelijker.

Robin: Nederlandse vertaling is roodborstje. Ook in andere landen komt deze naam dus voor.
Ik ken zowel mannen als vrouwen met de naam en ik vind het een leuke naam?

Haaaaahahahaha "dat kind wil misschien wel een carrière" ? goud... ik zag pas ook zo'n fout gespelde naam... d'layla, ik vind daar inderdaad echt wat van ? 
Geeft gelijk een antwoord op jouw vraag, om niet verder af te dwalen...Robin, een hele leuke naam! Simpel en niet zo alledaags!

Wij zijn ook fan van Robin voor een jongetje! Vind het qua geslacht een verschil of je Roooobin doet, dan denk ik eerder aan een meisje en Robbin (uitspraak, niet zo schrijven) voor een jongen maar dat is heel persoonlijk. Heb er totaal geen asociale associaties mee, juist leuk!

Hoi, ik ben een meisjes Robin haha! Ben nu 30 jaar. Vroeger met een tekenkleurwedstrijd kon je nog niet invullen j/m waardoor het vaak als jongensnaam werd gezien.
Krijg nog regelmatig mailtjes met daarin geachte heer....

Ik vind het gewoon een stoere naam en ken zowel meisjes als jongens Robins. Alhoewel ik nu voor ons kindje graag een naam kies waarbij er geen verwarring ontstaat voor het geslacht, omdat ik dat persoonlijk niet altijd fijn vond?.

Succes!

Terug
Bovenaan