Eerlijke mening over naam.

Vindt het ook een leuke naam maar zou me idd wel afvragen voor man of vrouw. Ken namelijk ook man en vrouw met robin als naam. Maar mijn zoontjes heetten lucas en max en max wordt ook heel vaak gebruikt voor hond. Tis maar net waar je zelf waarde aan hecht

Dankjewel voor jullie reacties. Denk dat we er gewoon lekker voor gaan. En stoor me er inderdaad niet aan dat het een man of vrouw zou kunnen zijn. Dat zien ze dan vanzelf wel haha.

Haha na jouw verhaal verwachtte ik een heel andere naam! Mijn eerste reactie was, nou daar komt het hoor, Djaylano ofzo. 
Ik las Robin en dacht: ohhhh dat valt reuze mee toch? Ik ken de naam ook alleen van mijn eigen leeftijd en van mannen. Maar dat maakt het nu juist wel een unieke naam. Ik vind het ook in deze tijd heel goed kunnen hoor. Van sommige namen is het best jammer dat ze verdwijnen in de geschiedenis.

Ik ken ook een vrouwelijke en mannelijke Robin maar ik vind het écht een stoere mannennaam! Lekker doen :) haha homo-naam? Ik zeg maar niks

Niet persé mijn smaak (dat hoeft gelukkig ook helemaal niet haha) maar geen gekke / ordinaire associaties met de naam. Het is een bekende Hollandse naam die je nu niet meer zoveel hoort. Dat zou voor mij een pluspunt zijn ;) Ik ken overigens zowel meisjes als jongens met deze naam, maar dat is met mijn naam ook en heb ik zelf nooit ingewikkeld gevonden. 

Ik dacht net zoals Lewis hahaha en zat er al helemaal klaar voor om mijn eerlijke mening te geven (vaak Engelse namen maar dan Hollands gespeld, of met ' of - in de naam waarvan je denkt '? maar dat kind wil later misschien wel een carriere'), maar Robin is gewoon een heel leuke naam!

Prima naam. Ik heb er geen ordinaire associatie bij. Is wel een unisex naam, dus niet direct duidelijk of hetom een jongen of meisje gaat. 

Terug
Bovenaan