Eerst een Joyce, mama van Mara en nu een Krista die overal antwoord op geeft :(

Jeetje, zijn er mensen die zich soms dood-vervelen? Eerst word er op alles maar gereageerd door ene Joyce , mama van Mara en nu is het steeds ene Krista (die zegt dat ze in een kinderdagverblijf werkt!!) die overal maar antwoord opgeeft!! Zijn er misschien meer mensen met een mening?
 
Grappig dat het jou ook opvalt. Joyce, mama van Mara lijkt niet alleen hele dagen en avonden op dit forum rond te zwerven, maar lijkt ook nog werkelijk overal antwoord op te hebben. Ik heb het eens gewaagd om de relevantie van een antwoord van haar in twijfel te trekken. Maar groot was de toorn die toen over mij kwam. Nou moet ik eerlijk zeggen dat haar antwoorden regelmatig ook wel terzake doen en lang niet altijd slecht zijn. Maar het feit dat ze werkelijk overal op reageert, ook wanneer ze ergens geen antwoord op heeft was mij ook al opgevallen.
 
ik vind het inderdaad ook jammer dat altijd meteen een reactie komt van dezelfde 2 a3 mensen , maakt niet uit waar het over gaat , ik vind dit ook heel vermoeiend en dan heb je ook geen zin meer om ook eens iets van een advies te geven vooral Jocye blijft wat dat betreft domineren
 
Ik zie het niet als domineren, ik mag graag de reacties lezen van beide dames, en ja er zijn mensen genoeg hier met een eigen mening, je moet ze wel lezen. Ik hoop dat we allemaal lekker blijven reageren.
Groetjes,Corina
 
Klopt helemaal dat ik vaak op het forum ben. Hier staat de pc altijd aan en tussen de bedrijven door kom ik langs waaien typ mijn antwoord/reactie en ga weer verder.

Goh leuk dat iemand mij eens dominant vind.

Jammer dat mensen niet meer reageren als er gereageert is want als ik het begrijp hebben jullie ook andere ideeen dus waarom zet je die er dan niet bij want ik ben van mening dat mijn antwoorden niet altijd goed zijn of wat dan ook hoor.

En reageer niet op alles want nee ik heb niet overal verstand van. Glukkig maar dan blijft er voor andere ook nog wat over ;-)

Groetjes joyce mama van Mara
 
Gelukkig zijn er ook een hoop mensen die het wel leuk vinden om een reactie van Joyce en andere te krijgen of te lezen!

Joyce,Mara is wel een 7 maanden ouder dan Daimy(vandaag 11 weken)maar ik vind het leuk om te lezen wat jouw ervaringen zijn.

Ik weet niet waar sommige mensen nou mee bezig zijn hoor maar laten we het nou eens gezellig houden...als je de mening van iemand niet kan waarderen lees er dan overheen.

Meiden gewoon blijven reageren!
Ik hou ervan...groetjes Marjolein
 
Goh Joyce, ik heb het weleens gewaagd om het inhoudelijk niet met je eens te zijn, maar daar word jij niet altijd even redelijk van. Dus toch leuk om hier te lezen dat je hier toch weer vraagt om vooral ook te reageren als iemand een andere mening heeft dan jij hebt. Ik hoop dat je je deze uinodiging dan ook nog herinnert de volgende keer dat iemand jouw antwoord in twijfel durft te trekken.
 
Terug
Bovenaan