Eerst een Joyce, mama van Mara en nu een Krista die overal antwoord op geeft :(

Hoi anoniem,

Het kan dat ik reageerde op jouw berichtje alleen jammer dat ik niet weet welke want is een beetje lastig opzoeken naar anoniem.

Maar goed als ik het niet eens ben dan geef ik daar inderdaad mijn mening over. Zo kan je zelf dan lijkt mij weer terug reageren. Want wie weet heb ik dan zo iets joh dat is waar of joh leuk dat iemand iets goed onderbouwd en verhip ze heeft nog gelijk ook.

Een forum is om te kletsen en een discussie te voeren. Ik sta open voor kritiek maar vind het ook leuk om daar dan weer op in te gaan. Dus wat let je om daar dan weer op te reageren?
Dat mensen niet durven te reageren ligt vind ik meer aan hun. Want er zijn zeker meerdere wegen die naar Rome leiden en ja de mijne is niet altijd de goede.

Maar als je ff doorgeeft waar het berichtje overging. Zal ik eens kijken misschien heb je wel helemaal gelijk wie weet toch ;-)


En ja toch weer ik zou het fijn vinden als je er een naam bij zet.

groetjes joyce mama van Mara
 
Weer dat gezeur over een naam, wat maakt het nou uit of iemand er een fictieve naam bij zet of niet. Maar speciaal om jou een plezier te doen zal ik mijn berichtje even ondertekenen.
Pimpernel
 
Misschien is het wel een optie om van nu af aan allemaal anoniem te reageren. Dan weten we ook niet van wie welk bericht afkomstig is. Dan hoeft er ook niet gezeurd te worden over de "dominantie" van bepaalde mensen.

Overigens is het op een forum vrij om te reageren zo vaak je maar wilt, over wat voor een onderwerp dan ook.

Ik onderteken van nu af aan alleen maar nog met anoniem

Groetjes,
Anoniem.
 
Terug
Bovenaan