Eerst een Joyce, mama van Mara en nu een Krista die overal antwoord op geeft :(

Wat een gezeur zeg, grappig dat het weer een anoniem is trouwens, waarom zit je in vredesnaam op dit forum als je alleen maar commentaar hebt op andere, er is vast een special forum ergens voor je.

Ik ben juist blij met de adviezen van Joyce en Krista, ga alsjeblieft ermee door!!

Groetjes,
Lia
 
Mij is het ook opgevallen dat er een aantal meiden wat dominant aanwezig zijn op het forum. Maar ik pik er gewoon uit waar ik iets aan heb en de rest geloof ik wel. De ene keer ben ik het met Joyce de mama van Mara eens en de andere keer niet. Zo gaat dat in het leven niet waar...Waar ik persoonlijk meer moeite mee heb is met mensen die erbij zetten dat ze al 12 jaar verloskundige zijn. Sorry, maar ik geloof dit niet altijd..Heb het idee dat dat er alleen maar bij wordt gezet om gelijk te krijgen....Slecht gedacht misschien, maar tja.......
 
Dat is het nou net met internet he, je kunt alles zeggen wat je wilt en alles zijn wat je wilt. Maar je kunt je inderdaad afvragen waarom iemand dat erbij zet, alsof het advies van die persoon dan meer waard is ofzo.
 
Ik zit gewoon te surfen, zie ik inene mijn naam staan...grappig, dacht ik.
Zelf zit ik al heel lang bij een ander forum en kom eigenlijk nooit op andere. Ik wist niet eens dat forums zo in waren. Maar vergeten jullie niet dat een forum er voor is om elkaar te helpen? Nie om elkaar aan te vallen. We doen alles anders en zijn in het dagelijkse leven allemaal andere mensen. Juist op zo'n forum zoeken we herkenning e.d. Als je het even niet meer weet, of gewoon wilt weten of je dingen goed doet, zoek je mensen op die in hetzelfde bootjes varen.
Ga elkaar nou niet nutteloos te lijf en respecteer elkaar.
We willen allemaal het beste voor onze kids en zo'n forum is een groot voordeel. Je kunt advies vragen op ieder moment van de dag en krijgt vaak meerdere meningen, die je dan zelf weer kunt toepassen. Mooi toch?!
 
Hoi, wat grappig, zovaak kom je de naam Krista niet tegen.... ken maar 1 iemand die zo heet :)mmmmm maar inderdaad ik ben het eens met wat je schrijft! Ik probeer inderdaad advies te geven en ik vind het niet leuk dat mensen daar zo moeilijk over doen... Maar ja ik ga gewoon verder met advies geven... groetjes Krista
 
Tja...als je gewoon advies wil blijven geven, zul je altijd mensen treffen die het niet waarderen of het als bemoeien zien. Ik weet ook niet waar de eerdere reacties zijn, waar dit allemaal over gaat. De naam viel me in eerste instantie op.
Ik ga ook niemand in het gelijk stellen, omdat ik er het fijne niet van weet. Ik vind het gewoon jammer om te zien, hoe het er hier aan toe kan gaan. Ik ben dit van mijn groep (ander forum) niet gewend.
Overigens ben ik het wel eens met iets wat ik heb gelezen. Dat je jaren ervaring hebt in een bepaald vak wil ook niet alles zeggen, ik heb nou niet echt de beste ervaringen op mijn consultatie bureau.
Het enige wat ik altijd tegen mamma's zeg, is dat ze hun gevoel moeten volgen. Een moedergevoel is toch vaak het beste, wie kent het kindje nou van binnen en buiten? Mamma toch?

 
Wat een gezeur allemaal wat maakt het nou uit wie dat er reageert het is toch fijn dat er iemand reageert en als jezelf denkt dat je niets aan de informatie hebt luister je er toch niet naar. Ik vind dit eigenlijk geen discussie waard maar ik ergerde mijn eigen even.
 
Terug
Bovenaan