Reisa... ja erg he bij mij was dat net zo toen ik bijkwam op de IC stond de arts naast mijn bed, en ook mijn ouders en man met een witte snoet, maar toen pas werd mij duidelijk hoe ernstig het was geweest. De arts verzekerde me dat het geen half uur later moest zijn of ik was er niet meer geweest.
vreeslijk!!! ik had net zo als je vriendin ook de buik vol bloed ( en niets van onderen, dan zeggen ze ook altijd nog als je geen bloed ziet is het goed..)
Maar lieve Joy he is het met jou?? ik hoop dat je al meer weet.
Heel erg veel sterkte!!!
mama conny, inprecipe merk je geen verschil met een gewone zwanger schap, gewoon een positieve test en gewoon moe en misselijk. Het kan zijn dat je buikpijn krijgt of wel gaat bloeden dit wijst op een BBZ ( buitenbaarmoedelijke zw. ) dus je merkt het anders niet echt op dat is het enge er aan. in het ziekenhuis komen ze er alleen achter als ze niets in je baarmoeder zien en je bloedwaarden echt hoog zijn dus er behoorlijk veel hcg in je bloed zit.
de eileiders kunnen ze helaas niet op de foto zetten dus bij een echt serieuze verdenking ga je direct op de ok gezet worden.
dit is niet allemaal om je bang te maken, maar je kan het beter voor zijn als dat je eileider knapt, dan lig je en een week in het ziekenhuis met een wond van 12 cm op he buik, daarna moet je nog 6 weken thuis plat.
als ze het voor zijn loop je niet het risico dat je te veel bloed verliest en dat fataal kan zijn en ben je sneller weer op de been.