Eerste echo niets te zien...

Zelf in augustus ook een echo gehad waar niks te zien was, de dag erna begon het bloeden maar niet heel extreem en geen pijn!!! Eerst dus gedacht dat et dan dus nog vroeg was en mogelijk innestelingsbloed zou zijn, maar dag daarna werd het erger, daarom toch miskraam. Maar pas op dag 4 van het bloeden begon er wat krampen.
Maar je hoeft het dus echt niet te voelen!!!
bij mij was alleen het slijm te zien dus geen baby en géén vruchtzakje en op dat moment dus niks van een miskraam gemerkt. voor de echo.
een week na het bloeden terug in het ziekenhuis en toen was het slijm ook weg.
Ik hoop voor je dat het bij jou toch goed uitpakt en dat je kiddie gewoon nog te klein was om te kunnen zien.
Hamer gewoon op een inwendige echo hoor! die onzekerheid is een hel!
Heel veel sterkte!

X
 
Zelf in augustus ook een echo gehad waar niks te zien was, de dag erna begon het bloeden maar niet heel extreem en geen pijn!!! Eerst dus gedacht dat et dan dus nog vroeg was en mogelijk innestelingsbloed zou zijn, maar dag daarna werd het erger, daarom toch miskraam. Maar pas op dag 4 van het bloeden begon er wat krampen.
Maar je hoeft het dus echt niet te voelen!!!
bij mij was alleen het slijm te zien dus geen baby en géén vruchtzakje en op dat moment dus niks van een miskraam gemerkt. voor de echo.
een week na het bloeden terug in het ziekenhuis en toen was het slijm ook weg.
Ik hoop voor je dat het bij jou toch goed uitpakt en dat je kiddie gewoon nog te klein was om te kunnen zien.
Hamer gewoon op een inwendige echo hoor! die onzekerheid is een hel!
Heel veel sterkte!

X
 
Ik zou eerst een inwendige echo eisen! Het is toch van de zotten. Met 8 weken is het soms nog moeilijk te zien uitwendig. Ik heb zelfs met 9,5 week nog een inwendige gehad omdat het zo diep lag. Dus ik zou eerst een inwendige echo willen voordat je verder allerlei dingen gaat denken. Echt onzin dat de vk zei dat dat niet nodig is. Bij ons doen ze het automatisch als het niet goed te zien is. BelachelijK!
 
Ik lees veel maar dit slaat echt alles, een uitwendige echo... Onze vk kiest voor de rust en doet de eerste echo inwendig, ik snap dit dus echt niet! Het ligt in het begin vaak veels te goed verstopt is mij toen verteld.

Ik hoop dat je alsnog super nieuws krijgt! Als dat zo is zou ik alsnog een klacht indienen en nooit meer naar diegene toe gaan, mijn vertrouwen zou weg zijn.

Liefs grotebroer
 
Hee hoi,

Ik zit nog eens naar je datum te kijken 24 oktober, ik had positief kunnen testen 25-10 maar heb dat pas de volgende dag gedaan. Wij zijn 4 juli uitgerekend mocht alles goed gaan en ik ben dus maandag 7 weken precies. Door eerdere miskramen krijg ik dan m'n eerste echo, maar 7 weken is toch wel het minimale. Dus ik snap de hele actie niet helemaal... Uitwendige echo rond de 6-7 weken???

Ik hoop dat je binnenkort hier met hele goede berichten komt!

Liefs grotebroer
 
Tsja, zelf ook gehad. Een verloskundige die heel vriendelijk lachend zei dat ze 99% zeker wist dat het een miskraam zal worden omdat er geen vruchtje te zien was! Over twee weken terug komen en helaass nog steeds niets. Met pilletjes gewerkt om af te drijven, werkte niet en uiteindelijk met ruim 10 weken gecurreteerd.

Nu inmiddels 24 weken zwanger zonder problemen (tenminste wat de zwangerschap aangaat)

Dus ik zeg: Heel veel sterkte, en we hopen allemaal dat je gewoon te vroeg was en dat er de volgende keer wel wat te zien is!
 
Ben blij dat ik niet de engiste ben die het maar een vreemd mens vindt! En er meer gevallen zijn waarbij de bab verstoppertje speelt! En het lijkt mij inderdaad ook logisch dat ie de eerste 7 weken slecht tot misschien wel niet te zien is.

Ik heb in ieder geval nog steeds geen krampen of bloedingen gehad, en heb vandaag uit frustratie nog een test gedaan en ook deze was weer positief.

Zit nog wel met 1000 vragen en heel veel onzekerheid op 't moment, maar hoop dat ik morgen wat meer duidelijkheid krijg van de huisarts. En ik ga absoluut die doorverwijzing voor een inwendige echo eisen!
 
en Joy hoe is het gegaan??
Heel goed hoor om die echo te eisen heb je alle recht toe en laat anders je bloed prikken dan kunnen ze ook zien of de hsg nog stijgt dus dat er wel degelijk een zwangerschap zit die aan het door gAAN is waar het dan ook zit, maar goed nogmaals, als ze met 7 weken een uitwendige echo hebben gedaan is het redelijk normaal dat je niets ziet, we geven de moed niet op meid!!! ik denk aan je
 
Terug
Bovenaan