Eerste echo

Oh dat is mooi optijd! Nog eventjes geduld dus :). Een eigen echo apparaatje maakt je denk ik nóg ongeruster haha! Zo heb je in ieder geval nog iets om naar uit te kijken :).
Je bent al 9 weken! Als je morgen het hartje ziet kloppen ben je vast niet meer zo onzeker! Komt allemaal wel goed! Stress is inderdaad niet goed, maar ik denk dat iedere zwangere vrouw die onzekerheid wel heeft..

Ik ben nu +/- 5 weken en heb morgen mijn eerste echo omdat we de zwangerschapsduur niet weten.
Ook ik maak me erg veel zorgen ofja onzekerheid. Vooral nu ik al sinds vanochtend krampen heb en pijn in mijn linkerboven been? Iemand die dit ook heeft of had?
Verder laten we hopen op goede echo's ?

Sammmy dag klopt wel een beetje wat je verloskundige zegt. Ik kon mijzelf met de kwaaltjes nog wijs maken dat het goed zat "want waarom zou ik mij anders zo voelen?" . Dit terwijl ik ook wel wist dat je kwaaltjes gewoon helaas doorgaan ookal heb je een miskraam. Maar evengoed een gekke geruststelling.  
Ik ben nu 17 weken en ik voel de kleine nog niet, de placenta ligt bij mij aan de voorkant waardoor het nog wel 24 weken kan duren.  Het enige wat ik nu heb waardoor ik weet dat ik zwanger ben is een strakkere onderbuik.  Ik begon vanaf 14 weken verschil te voelen in mijn buik en inmiddels is de baarmoeder echt goed voelbaar.
Wat zal ik blij zijn als ik die kleine zal voelen, kom maar op met de (zachte) schopjes! 

Net een echo laten maken en alles zag er goed uit! Je zag het hartje goed kloppen en je zag ook het hoofdje en de benen. Zo bijzonder!?

Gefeliciteerd! 
Zie je nou wel dat je lichaam weet wat het doet. Ik wens je een hele goede zwangerschap en een prachtig kindje?

Terug
Bovenaan