Eerste echo

Lief he?! 
Mijn vriend heeft de vorige keer een stukje gefilmd terwijl het kindje actief aan het bewegen was. Volgens mij viel voor hem toen het kwartje. We kijken er regelmatig naar?
Morgen mogen we het weer bekijken..?

@bloempjez gefeliciteerd. Over 23 uur heb ik mijn eerste echo. Ik ben nu 8+4 en afgelopen maandag intake gehad met de VK. Ging met een positief gevoel weg en dit bleef een aantal dagen sterk aanwezig. Doordat ik weinig kwaaltjes heb blijf ik het enorm spannend vinden. Fingers crossed voor een kloppend hartje?

Alles komt uit eindelijk wel goed! En zelfvertrouwen is beter voor het kind dan stressen denk ik zo.

ik ben benieuwd naar jullie echo’s!! Houd me op de hoogte ??

Het is en blijft tijd spannend , ik ben nu 4 weken dus heel pril .. ik heb zelf op 23-04 dit jaar een miskraam gehad was toen 8 weken ... ik voelde vanaf de eerste dag dat het niet goed was ... had de hele tijd pijn in mijn buik met steken en had een beetje roze afscheiding ....nu voel ik me goed alleen heel erg moe en pijnlijke borsten en wanneer ik iets eet word ik misselijk ... mijn gevoel zeg nu dat het goed is maar dat het er niet 1 maar twee zijn ? mijn vorige zwangerschap was ook een tweeling en had erna weer twee eisprongen tegelijkertijd gehad ... 
maar vind het weer dood eng om naar de vk te gaan ... toch de angst dat ik weer een leeg vruchtzakje zie 
succes iedereen en laten we maar mooie wondertjes krijgen 

Gefeliciteerd allemaal! 
Het is inderdaad een spannende en onzekere tijd. Ik ben zelf nu 7 +2 weken zwanger en voel me goed op wat moeheid na. Wel al 2 echo's gehad! Dit omdat ik na het stoppen met de pil langere tijd niet ongesteld ben geweest en toen toch een positieve test in handen had. Dus om te kijken of ik 4, 8 of 11 weken zwanger was mocht ik meteen langs voor een echo. Bleek toen 5 weken zwanger. Er werd een afspraak gemaakt voor 2.5 week erna. Zou dan 7.5 week zwanger zijn maar dit werd een weekje terug gezet. Wel al een kloppend hartje gezien en het zag er allemaal goed uit volgens de verloskundige. Het liefst schreeuw ik het nu al van de daken maar door de onzekerheid en angst ben ik wat bang om het nu al aan de ouders te vertellen. 7 weken is natuurlijk nog heel pril. Wanneer gaan jullie/hebben jullie dit gedaan??

Liefs Abby

Terug
Bovenaan