eerste echo's

Hi allemaal,
Wat leuk om zo te ervaren dat iedereen hetzelfde meemaakt als ik.
Morgenochtend hebben wij de eerste echo, zo spannend allemaal. Wat ik hier begrijp is dat er sommige het hartje al gehoord hebben, wat geweldig zeg! Heeft dat te maken met de soort echo? Dus uitwendig of inwendig? Zou dit ook zo graag willen zien morgen.

Groetjes,
Lineke

hey hey,
wij hebben gister de echo gehad!
Met 9wk en alles zag dr goed uit.
Onze vorige zwangerschap eindigde met een miskraam, dus extra spannend.
Nu nog maar 5procent kans dat het misgaat, dus dat doet ons goed.

Je hoort het hartje nog niet hoor Lineke, je ziet em kloppen en de gyn bevestigde dat het een goeie krachtige hartslag was.

Ik heb een uitwendige echo gehad, maar het beeld was niet heel duidelijk, dus ik mocht ook een inwendige krijgen als ik t zelf wilden. Toch gekozen om het te doen en idd een duidelijker beeld, dus het was t waard!
Succes met de echo's die komen gaan allemaal, tis zó bijzonder!

Gr. Saskia. (9wk, 4dg)

Hi Saskia,

Wat leuk om te horen, fijn dat jullie een mooie echo hadden en alles er zo goed uitzag.

Het is inderdaad heel bijzonder en ook zo super spannend, hoop ook dat we morgen net zo'n goede uitslag krijgen als jullie en dat we ook het hartje misschien zien kloppen.

Grtjs
Lineke

Hi Saskia,
Laat het zeker weten hoor! we kunnen gelukkig om 9 uur 's ochtends al, dus we hoeven niet zo lang te wachten.

dank je!
Grtjs
Lineke

Ik moet nog erg lang wachten voor een plekje :( pas 22 januari. Dan ben ik als t goed is ruim 11 weken zwanger. Zeker weten doen we t niet, de laatste menstruatie gehad 5 nov maar was 9 dagen te laat en pas eind sept gestopt met pil dus wel snel zwanger.

Ik heb al één echo gehad. Omdat ik de vorige keer (februari) een miskraam heb gehad en omdat we nu absoluut niet wisten hoe ver ik zou. Misschien dat ik 'al' 8/9 weken zou zijn. Uitwendig konden ze niets zien (dat was heel spannend). Toen inwendig een echo gedaan. En daar zat een heel klein krummeltje. Ze dachten dat ik op 6/7 weken zat. Nu heb ik weer 4 januari een echo. M'n moeder en de kinderen (5 en 7 jaar) gaan dan mee. We kijken eerst of het goed is. Als blijkt dat het goed is dan worden m'n moeder en de kinderen erbij geroepen.
Succes allemaal.
Misschien dat na de echo blijkt dat ik bij de juli moeders hoor. Want ik zit waarschijnlijk net op het randje.

Terug
Bovenaan