eerste echo's

Lieve allemaal,

Vanmorgen de eerste echo gehad, het was echt geweldig!!! We zagen direct al ons kleine wondertje en zagen het hartje kloppen. We zijn uiteraard helemaal gelukkig!
Ben wel iets verder dan ik had gedacht, 9 weken en 4 dagen ipv 8 weken en 6 dagen. Nu dus uitgerekend op 31 juli, dus eigenlijk moet ik naar het andere forum toe :-(.

Lieve groetjes,
Lineke

Hoi wij hebben as dinsdag 5 januari een echo, ben dan 7 w en 4 dagen.... De VK zei, dat ze bij hun altijd zo vroeg een echo doen. En gewoon op de buik en niet inwendig... Wij zijn heel benieuwd! Spannende week....

Hwey Meiden,

Ik heb afgelopen maandag de echo gehad. Na 3 lange weken wachten was het eindelijk zover. Best even spannend en heel speciaal om iets in je buik te zien.
Het was allemaal in orde, het hartje klopte en het was 1,5 cm lang. Ben nu 8 weken zwanger. Over 2 weken weer terug komen

Hoe was het bij jullie die al de echo achter de rug hebben ????

Groetjes Tjoller

Hey Meiden,

Ik heb afgelopen maandag de echo gehad. Na 3 lange weken wachten was het eindelijk zover. Best even spannend en heel speciaal om iets in je buik te zien.
Het was allemaal in orde, het hartje klopte en het was 1,5 cm lang. Ben nu 8 weken zwanger. Over 2 weken weer terug komen

Groetjes Tjoller

Hey Meiden,

Groetjes Tjoller

Terug
Bovenaan