Eerste hapje

En toch is het grappig hoe die dingen veranderen. Net wat immke zegt..vroeger kreeg je al veel eerder fruit en groente gepureerd...Wij gaan vanaf 4 maanden een paar hapjes fruit proberen. FV blijft hoofdvoeding en de rest is bijvoeding...
Ga me eens verdiepen in die methode. Had er nog nooit van gehoord...ben daar eigenlijk ook niet zo mee bezig :) Ik zie wel wat Ravi het fijnst vind...en volgens mij heeft hij al enorme trek in wat anders ;)
Liefs

Ik ben vrijdag weer naar het cb geweest en ze spreken elkaar enorm tegen! Bij mij zeiden ze dat recent onderzoek heeft aangetoond dat later straten met fruit, groente etc beter is, bij het cb van mn vriendin zeiden ze precies het omgekeerde haha!! Kortom lekker doen wat je kindje aangeeft! Luana krijgt sinds gisteren elke dag fruit, ze is er ineens dol op haha! Ik pureer het toch, vind dat toch fijner dan de rapleymethode. Maar ieder zn eigen ding!

Liefs ciomama

ik heb ook nog nooit gehoord van die methode... eens in verdiepen.
ik wilde al veel vroeger starten met hapjes.. uiteindelijk toch maar niet en zo lang mogelijk wachteen ivm veel allergieen in de familie..

Terug
Bovenaan