Eerste keer moeders contact

lijkt me leuk om met andere moeders die voor eerste x  mama zijn geworden in contact te komen>ik ben Kelly ik ben 26 jaar getrouwd woon in Haarlem en heb een zoontje van 4 maanden groet Kelly</p>

Hallo Kelly,

ik ben ook voor de eerste keer moeder geworden. Heb een dochtertje van 10 weken. Ik ben nu 23 en ook getrouwd. Ik woon in Castricum nu.

Groetjes, Kelly

Ja klopt, zeker toevallig! Ik heb een dochtertje! Ik wist niet wat het zou worden en heb de hele zwangerschap gedacht dat het een jongetje was, niet dus!

Wat voor contact lijkt jou eigenlijk leuk? Via dit forum, of via Whatsapp, of wil je liever real-lief contact met mensen uit de buurt? Ik heb zelf helaas geen facebook.

ik zal nog even wat over mezelf vertellen :) ik ben dus Kelly, 23 jaar, heb de opleiding sociaal werk afgerond afgelopen schooljaar en ben in december bevallen van mijn kleine dochtertje. Ik ben getrouwd, mijn man studeert nog. Vooralsnog heb ik een contract voor 14 uur per maand, dus ik ben veel thuis met onze dochter. Mijn man is 6 dagen per week met studie, stage en werk bezig. Ik ben vaak dagen bezig met wandelen, schoonmaken, boodschappen doen (ik hou niet van koken, maar uitzoeken vind ik wel leuk) en op visite gaan bij mensen die in de buurt wonen.

Ik ben wel benieuwd naar jou :)

groetjes, Kelly

Hoi Kelly en Kelly :)

Wat leuk, ik wilde hier zelf ook een forum over beginnen maar er is er al eentje. Gezellig.

Jullie wonen beide niet dicht in de buurt van waar wij wonen. Ik woon in den Bosch, heb een zoontje van net 6 maanden.

Zelf heb ik ook geen Facebook, wat voor contact hadden jullie graag?

Groetjes, Marjolein

Hoi Marjolein,

leuk!

Het leek mij gewoon leuk om met andere moeders te kunnen spreken, bijvoorbeeld op Whatsapp oid, maar ik weet natuurlijk niet waar jullie op zitten te wachten. Zo'n kleintje is toch een hele verandering, ook al vind ik het echt heerlijk! Wat voor contact lijkt jou leuk?

Hoi dames!

Leuk dat er een forum voor jonge moeders is geopend!

Ik ben Gina, 23 jaar, woon in Rijnsburg (vlakbij Leiden en Katwijk) en heb een dochtertje van 9 maanden!

Ik heb Facebook, maar sta ook zeker open voor een WhatsApp groep en persoonlijk contact als de rest dat ook leuk lijkt :) gezellig!

Liefs,

Gina

Terug
Bovenaan