Eerste keer moeders contact

Hallo moedertjes ik kom zelf uit oss en ben pas moeder geworden van een dochtertje. Ze is nu 7 weken oud.

hoe oud zijn jullie kindjes en hoe gaat het allemaal?

fijn is dat dat ze zich goed ontwikkeld! Ik kan niet wachten tot ze gaan schaterlachen lijkt me zo grappig

We moeten aankomende week weer naar het consultatiebureau ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen en gegroeid.

bij ons gaat het ook allemaal goed gelukkig we zijn nu gewend aan elkaar en onze draai kunnen vinden met alles vindt het wel gezellig zon kleintje in huis. Zie alleen op om weer aan het werk te gaan dat is alweer bijna :-(.

hebben jullie nog lang verlof of zijn jullie voorlopig lekker thuis met de kleine?

Ik ben weer aan het werk. Vanaf de 10e week, want ik was 6 weken van te voren met verlof gegaan. Maar ik werk erg weinig, 1 keer per week. Jij?

Mijn dochter schaterlacht nog niet, maar gilt wel van plezier als pappa met haar aan het spelen is. Erg leuk! Ik wacht er ook echt op.

voor jouw dochtertje volgende week dan de eerste vaccinaties? Mijn dochter moet volgende week de 2e.

Aaah 1 keer per week is echt fijn nog lekker veel tijd met de kleine ik wil drie dagen werken dat ik 1 dag ouderschaps verlof op neem (werkte eigenlijk 4 dagen) moet het alleen nog ff regelen van te voren.

jaa ze krijgt aankomende week haar eerste vaccinaties hoop dat ze er goed op reageerd. Hoe reageerde jouw dochtertje er op?

mijn dochtertje doet wel al een beetje glimlachen als we onze tongen naar haar uitsteken heel schattig :-D

Mijn dochtertje vond de vaccinaties niets.. Ze was heel boos aan het huilen de hele dag. Maar ze had daarna wel de eerste nacht bijna doorgeslapen. Geen koorts gehad, dus dat is ook fijn.

Dat glimlachen is ook erg leuk he! Het gaat allemaal zo snel!

Wat voor werk doe je? 3 dagen is nog net te doen vind ik! Het is wel echt het maximale wat ik zou willen. Werkte voor de bevalling 5 dagen. Maar heb nu een kleiner contractje gekregen, omdat ik dat niet meer wilde. Nu ben ik 'flexibel' en mogen ze me gewoon een keer in de week inzetten op een willekeurige dag (tenzij ik niet kan) wat veel vrijheid geeft voor cursussen van collega's etc.

Terug
Bovenaan