Eerste keer moeders contact

<p style="text-align: left;">Gelukkig dat ze geen koorts heeft gehad na de vaccinaties vindt het toch wel spannend.</p>
<p style="text-align: center;">ik werk bij een klantenservice moet dan telefoonsaannemen en mailen. Het liefst zou ik ook maar 1 dag werken (of helemaal niet haha) maar heb helaas de centjes nodig . Gelukkig kan mn dochtertje naar mn ouders die kunnen opassen dat scheelt is vertrouwd.</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">wel echt heel erg fijn dat je 1 dag werkt lekker genieten van je kindje! En nu komt de mooie tijd er aan dubbel genieten haha</p>

Ik vond het ook erg spannend! Nu voor de tweede ook weer, ik denk dat dat zo blijft, omdat je toch weet dat het niet lekker is.

Het wordt inderdaad heerlijk weer buiten! Lekker veel wandelen.

Doe je dat werk altijd vanaf kantoor, of kan het ook vanuit huis? Wel fijn dat de oma en opa willen oppassen! Scheelt geld en is leuk voor de band met je kleintje. Kunnen ze even echt opa en oma zijn.

Hai Monique 7 weken wat heerlijk ! Mijn zoontje is nu 17 weken gaat veels te hard !! Geniet er nog maar lekker van  ik werk 3 dagen hij gaat naar m'n moeder schoonouders en 1 dag papadag soms wel zwaar maar wij hebben de centjes ook nodig

groet Kelly

Wat gaat het snel he die weken haha 17 weken klinkt nog zo ver weg maar het gaat echt snel allemaal weet nog dat ik maar aan het wachten was tot de weeen kwame. En nu is ze alweer twee maandjes :p
Vind je drie dagen werken goed te doen kelly otte?

zwangere 22-er ik werk vanaf kantoor. Ja ben echt blij dat ze naar mijn ouders kan voelt toch vertrouwder dan een kinderopvang voor mij. Vind zs nog zo klein nu

Ja het gaat echt onwijs snel! Voor mijn gevoel ben ik ook van de kraamweek doorgesprongen naar nu. Terwijl er toch echt 10 weken tussen zitten.

Mijn dochter is ook bij mijn schoonmoeder. Dat vind ik ook prettiger dan het Kdv. Hoewel die meiden die daar werken ook wel heel leuk zijn, maar ik wil haar gewoon niet met heel veel verschillende mensen opschepen die haar allemaal niet zo goed kennen. Liever de oma's, en ook een stuk goedkoper nog.

Jaa fijn dat ze bij familie kunnen blijven vindt het ook leuk dat als mn moeder even oppast ze fotos enzo stuurt haha

>mijn dochtertje heeft nu iets wat ik wel een beetje eng vindt.

snachts krijgt ze het voor elkaar om dwars in bed te gaan liggen ze ligt dan met haar hoofd tegen de spijlen aan soms met dr>mondje een beetje onder de dekens pff. Of sat de rand van haar inbakerdoek voor haar mondje komt. Vindt het dood eng. ik ga haar zo is proberen in een slaapzak te laten slapen.

slapen jullie kindjes in een slaapzak en hoe gaat dit? Hebben jullie ze ook weleens ingebakerd?

groetjes

Dit deed mijn dochter ook, sinds ze in haar slaapzak slaapt lukt dit niet meer. Wel fijn dat ze nu niet meer onder de dekens vandaan kan hoor!! Ze werd steeds wakker van de kou en ik vond het inderdaad maar eng.

ik heb haar nooit ingebakerd, als ze slaapt is ze niet druk, en ze ligt altijd zo schattig met die armpjes naar boven!

Terug
Bovenaan