<p>Hallo dames.</p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap. En ik weet het allemaal niet meer ik voel me helemaal niet lekker. Geen fijn gevoel. Ik voel me alleen maar ziek en zieker worden ik ben nu 7 weken zwanger. Volgende week de eerste echo vind het zo spannend. Gisteren leek ik wel buikgriep te hebben ik was zo bang ik dacht oh maar ik ben zwanger en nu. Ik wilde niks eten want alles kwam er weer uit. Ik heb heeel veel water gedronken en wat thee. Fruit zoals sinasappels en appels. Ik slaap al dagen super veel maar voel me echt moe. Ben al een week vrij van werk omdat ik mij zo ziek voel. Vandaag ben ik even naar buiten gegaan en heb wat groenten soep gekookt om toch wat vitamines binnen te krijgen. Maar ben nu gewoon helemaal uitgeput !</p><p>Ik heb nog even een vraagje, zijn er dames die geen foliumzuur pillen gebruiken/gebruikt hebben tijdens de zwangerschap? Ik houd namelijk niet van pilletjes slikken. Is er misschien iets anders wat ik kan innemen wat het zelfde effect heeft als foliumzuur? </p><p>Groetjes Chantal.</p>