Eerste keer zwanger. Advies nodig!!

[quote quote=10528009]hebben jullie ook toevallig last van obsipatie? en hebben jullie tips!![/quote]
Alleen bij de eerste best erg. Niks hielp helemaal. Maar erg vezelrijk eten wel iets. Dat lukte pas na de misselijkheid. Veel groenten, volle granen, bonen, linzen, pitten en zaden. 

[quote quote=10527838]Oh jaa herkenbaar! Ik douch eigenlijk altijd met rituals en de laatste keer vond ik het zo vies ruiken! Ik had m'n man laten ruiken en die rook niks haha.  Vanaf wanneer droeg je zwangerschaps broeken? Sorry heb zoveel vragen haha [/quote]Bij de oudste heb ik pas de laatste 2 weken toen ze was aan het indalen en ik m'n oude broeken niet meer dicht kreeg bij de 2e met 6 of 8 weken al m'n broeken zaten niet meer fijn en nu draag ik alleen joggingbroeken want heb de energie niet om te shoppen met een dwarse peuter

[quote quote=10528180]Hi Dames,  ik verlies nu bloed ! Aaaa ?. Moet ik me nu zorgen maken ? Ik ben 7 weken zwanger #help ik stress em dood hier op de wc [/quote]

Wat bloedverlies kan er helaas bijhoren, of niet. De verloskundige kan je hier het beste over geruststellen. Met 7 weken zou je al een echo kunnen doen om alles te checken als je je zorgen maakt

Terug
Bovenaan