Eerste kindje met hoe veel weken geboren?

De verloskundige zei dat idd ook tegen mij, daar zag ik ook nogal tegenop. Maar een dag later bleek ik zwangerschapsvergiftiging te hebben en heb 1,5 week in het ziekenhuis gelegen. Met 37 weken ben ik ingeleid.
Maar idd, wat Liesle ook al zegt, die 3 weken extra had m'n baby'tje wel echt nodig gehad. Dus hoe oncomfortabel het ook is, het is wel beter voor de baby. Maar over de 40 weken hoop ik ook niet voor je haha.
Probeer er toch van te genieten, nu je nog lekker 'alleen' bent. Sterkte met de laatste loodjes 

Ik zou je niet te veel verheugen. Toen ik 36 weken was dacht ik ook bij elke dingetje oh hij gaat komen maar nee ik had alles al klaar, bed om hoog, koffer klaar, maxcosi klaar. Echt alles omdat ik dacht dat die ook voor de 40 weken zou komen. Eindstand ben ik bevallen met 40+6 dagen. 

Mijn eerste werd 1 dag voor de "uitgerekende" datum geboren en de tweede op de "uitgerekende" datum. Ben nu bijna 33 weken zwanger en ook ik ben het zat haha denk ook door het warme weer afgelopen tijd en de spanning. Zou zeggen geniet er van want de tijd gaat super snel als je baby eenmaal geboren is ! 

Terug
Bovenaan