Eerste kindje met hoe veel weken geboren?

41+6?
maar wel een heerlijke start gehad (bevalling niet meegerekend dan?). Volgens de vk kan je toch merken dat een kindje volledig gedragen is als deze zich niet voor de 40 weken aandient. 
Je hebt er al 34 gehad.. de laatste weken kom je ook wel door.
ik weet niet hoe je je voelt maar stalkt vriendinnen met koffie uurtjes bij hen of jou thuis en probeer wat te genieten van je verlof. of ga wat extra's koken zodat jeje vriezer vol hebt zitten met warme maaltijden. de verlof weken na de bevalling zul je druk genoeg zijn. 
p.s. mijn 2e kwam met 41+3. dus dat was inderdaad ietjes eerder?‍♀️?

36+2 en m’n vliezen zijn spontaan gebroken.
Ze had ook niet echt een laag geboortegewicht, maar ze is wel heel lang klein gebleven.
Inmiddels 8 maanden oud en helemaal bijgetrokken qua ontwikkeling. 

38.2, na 24 uur spontaan gebroken vliezen ingeleid. Helemaal schoon en op gewicht van een baby van 40 weken. Ik wist al een half jaar van te voren dat de baby op deze termijn zou komen en hoewel de verloskundige 2 dagen voor het breken van de vliezen zei dat t wel 41 weken kon gaan worden kreeg ik toch gelijk ? er is dus hoop hahaha duim voor je dat het vooral een prettige bevalling wordt en een mooi gezond kindje, want dat is toch het belangrijkste ?

Mijn eerste kindje met precies 40 weken. Mijn tweede kindje met 38+5, maar dat was een geplande keizersnede dus dat telt niet ;)
Prima als je kindje wat eerder komt, maar beter blijft hij wel zitten tot ongeveer 38 weken. Dan is je kindje echt al een stuk sterker dan wanneer het bijv. met 36 weken ter wereld komt. 
Ik was het op het eind ook wel beu, maar was achteraf blij dat mijn kindjes voldragen waren, ze waren gewoon sterk en gezond. 
En..  hoe beu je het ook bent, een pasgeboren baby is ook heeeeel vermoeiend hoor ;) Dus hoe cliche het ook is, geniet écht nog van de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan