Eerste kindje

Dag dames, 
Wij proberen ook zwanger te worden van mijn eerste kindje, mijn vriend heeft er al 2. 
18 maart is mijn spriaal verwijderd, vanaf de 21e 5 dagen bloedverlies gehad. Hoop dat mijn cyclus mooi op gang komt, dan zou ik misschien deze week al een eisprong hebben. Ik gebruik ovulatietesten om een beetje een beeld te krijgen van mijn cylus. 
Succes allemaal! 

Hoi dames,
Wij proberen ook weer zwanger te worden van ons eerste kindje. Na het stoppen van de pil was het meteen raak. Helaas na 8wkn geëindigd in een miskraam.
Toen ik erachter kwam zwanger te zijn ging er zoveel door je heen. Met je gedachte zit je bijna al bij de geboorte van je kindje. Nadat het mis is gegaan ben ik er nog meer mee bezig, lastig om los te laten.
27 maart positieve ovu test gehad dus hopelijk gelukt.. blijft spannend.

#jotje
Hopelijk komt bij jou ook de cyclus weer snel op gang. Mijn eerste menstruatie was heel erg heftig. De tweede stukken minder!
#nolamae
Wat erg! Heel veel sterkte en hopelijk lukt het snel! En dat het gezond te wereld mag komen!!

Hoi hier ook 1e kindje. Ik ben 30. 8 januari spiral er uit, toen 1,5 week later echt ongesteld (eerst onttrekking van een paar dagen gehad). Dus net na mn ovulatie de spiraal eruit. Nu 2 volle rondes gehad en 3e is bezig. Nog 5 dagen tot de NOD. Ik ben mentaal nu rustiger. Het komt als het komt. Maar ik voel wel wat dingen deze ronde die nieuw lijken. Maargoed mn cyclus wisselt ook 2 dagen en de klachten ook wat. Ik ben heel benieuwd wat komende week gaat brengen. Ik word deze week 31 dus het zou een prachtig cadeau zijn...

Hallo, zijn er hier meiden die net aan het proberen zijn om zwanger te worden? Zou graag ervaringen uitwisselen want ik kan nergens anders terecht (wil het nog tegen niemand vertellen)

Hi Ellytje! 
Ik zit in het zelfde schuitje. Net gestart, was in afwachting. Zaterdag of zondag mijn nod. Maar zojuist bruin/rood bloed gehad. Ik kan het ook nog met niemand delen. Ben je al gestart met proberen?

Terug
Bovenaan