Eerste kindje

Ik laat dat zeker weten, jij ook aan mij hè! Hoop wel dat het bij ons dan tegelijk raak is haha. 
Jaa dat gevoel heb ik inderdaad ook, je plast er daarna zoveel uit! Staar je in die pot met het gevoel 'daar liggen allemaal potentiële babytjes...' Hahahaha wij vrouwen zijn zulke gekke wezens. 
Zo'n negatieve test in handen hebben lijkt me pijnlijk, dus het is eigenlijk gewoon angst dat ik het niet doe haha. Maar er is zeker nog hoop zolang je niet ongesteld wordt! Ik hoop heeeeel erg met je mee. Ik merk wel dat hoe meer afleiding ik zoek in mijn werk, vriendinnen etc, hoe minder ik er aan denk. Probeer echt veel dingen te plannen. Maar aan de andere kant ook weer zo lastig met niet drinken. Normaal drink ik graag een wijntje of biertje, durf het in die 2 weken onzekerheid niet te doen, maar dan krijg je gekke situaties. Moet je echt smoesjes gaan verzinnen en dan denk ik oh my...wat nu als dit nog een half jaar tot een jaar zo door gaat...dan gaan ze echt wel wat door krijgen. Maargoed, dat is voor later een zorg. Eerst maar dit weekend doorkomen! ?

Zo super herkenbaar wat jullie allemaal schrijven. Ik was ook alles aan het bijhouden, wilde constant testen enzo. Moest echt mezelf inhouden en gerust stellen. 
Mijn vriend vond ook altijd dat ik geduldig moest zijn en niet voor NOD moest gaan testen. Ik heb het uiteindelijk een keer stiekem gedaan toen hij niet thuis was. Ik dacht dan weet ik maar zeker dat ik niet zwanger ben. En natuurlijk was dat toen ineens wel!! Ik ben nu 5 weken en mijn ongedult is er niet beter op geworden ? Ik wcht met smart op de eerste echo. Succes nog met alles en probeer te genieten. Dat probeer ik ook :p 

Wauw @Spruitindebuik van harte gefeliciteerd!!! Hoeveelste ronde was het bij jou raak? Snap dat het nu nog steeds erg onzeker en eng voelt, als het nog zo pril is. Aan de andere kant, je bent gewoon zwanger, wat gaaf! Is het je eerste kindje? Heb je ergens last van?

Ik zal het zeker laten weten! Maar ik zag zojuist dat het steeds roder wordt ? Dus heb de hoop nu wel een beetje opgegeven voor deze ronde. Hrt gekke is dat ik nog geen buikpijn heb, normaal heb ik hevige buikkrampen en rugpijn. 
Haha dat dus! Ik heb dan zo iets van neeee niet eruit gaan hahha
Snap ik, het is ook elke keer een teleurstelling. Maar het is net zo een vervelend gevoel (mis wel meer als je dan ineens rood bloed ziet). 
Helaas lukt de afleiding bij mij niet, wel af en toe met vriendinnen maar niet op werk. Mijn gedachten dwalen constant af pff?
Oee dat met het drinken lijkt me wel lastig, zelf drink ik niet probeer zo gezond mogelijk te leven (gister wel een stukje aardbeienslof op hoor haha) Maar ik heb ook vriendinnen die wel eens wat laten staan, zal voor nu nirt opvallen. Hopen dat het snel lukt haha 
Jaa erg spannend weekend!! Dit waren btw wel de een van de 2 langste weken van mijn leven zeg

@spruitindebuik oowww wat leuk!!! Gefeliciteerd! Hoe voelt het? Voelde je je anders in de dagen voor je menstruatie dan normaal? Of had je juist dezelfde klachten? 

Haha Noorr, die van mij ook ja, wist niet dat er in het leven iets zó langzaam kon gaan. Gingen de weken vakantie en de werkenden ook maar zo langzaam hè ?. Balen dat het toch op ongesteld worden lijkt, bizar dat je verder niks voelt. Ik heb idd ook altijd krampen...wat kan je lichaam toch met je sollen! Het kan volgens mij ook nog innestelingsbloed zijn, dat las ik ook ergens...Maar snap dat de twijfel steeds groter wordt. Keep me updated!

Hahaha ja was het maar zo dat die weken ook zo langzaam gingen zeg.
Ja heel vreemd. Maar we hebben er al bijna 2 weken op zitten nog even dit weekend doorkomen. Jij ook veel succes dit weekend, ik duim voor je! 

Ha meiden, ik heb nu de 3e ronde. 1e ronde was ik net zo zenuwachtig als jullie nu zijn. Nu ben ik vooral heel erg benieuwd en moet er wel veel aan denken. Morgen is mijn nod en testte gisteren negatief. Maar ik ben steeds zo weeig, tegen het misselijke aan. Dat ken ik niet van mezelf. Dus ik heb nog hoop. En vorige rondes was de dag vooraf de gespannenheid van mn borsten al weg. Nu zijn ze nog steeds zo gespannen en pijnlijke tepels. Het is zo stom dat ik me best zwanger voel maar omdat ik niet weet hóé dat voelt me.ook kan voorstellen dat ik allerlei tekenen aan de wand zie. Maargoed nog 1 dag wachten en dan weten we meer. 
Geduld is een schone zaak. Aargh 

Terug
Bovenaan