Eerste kindje

Welkom Jojooxx en Nies. Spannend!
@Nies fijn dat je niet nog eerst moet stoppen met hormonen en dat je waarschijnlijk al goed inzicht hebt in je cyclus. Succes!
@jojooxx volgens mij is dat voor iedereen heel verschillend. De een heeft meteen weer een normale  cyclus en de ander doet er maanden over. Ik ben had een spiraaltje dus durf het niet te zeggen. Succes!!
@Joanna dat is vervelend. Gelukkig is het voor een goed doel houden we maar in ons achterhoofd ? Hopelijk voel je je snel wat beter!

@ Klaasjee; Ah dank je wel! Ja dat klopt, ontpillen heb ik nu ruim 3 jaar de tijd voor gehad, dus als dat niet voldoende is dan weet ik t ook niet meer ?. Heb gelukkig goed zicht op mijn cyclus, ben meestal een dag te vroeg dan te laat dus ik ga dit heel spannend vinden. Jij alvast voorzichtig gefeliciteerd! Nu komt er een nog spannendere tijd :) 
@jojooxx; ik heb werkelijk geen flauw idee, net wat hierboven gezegd is het kan ontzettend verschillen per persoon. Ik heb zelf toen in de stopweek van de pil een spiraal laten plaatsen, dus ik ben toen (denk ik) niet echt aan t ontpillen geweest. Ik ben gewoon van 2 soorten hormonen naar 1 soort hormoon gegaan.. 
Wel heb ik sins vandaag behoorlijke pijnlijke borsten, meestal krijg ik dit pas rond 5 dagen voor de mentratie en stopt 't op 't moment dat ik menstrueer. Dus spannend. Dat afwachten vind ik maar niks... hahaha

Hi Dames,
Zijn er nu al meiden die zeker weten dat ze (net als ons) een beetje kunnen gaan genieten? We zijn met een hoop nu he?? Zo spannend en leuk! Zelf hier helemaal geen symptomen naast die watermeloenen die nog steeds aanwezig zijn. Dinsdag eerste echo.... we zijn zo benieuwd !! 
Over dat ontpillen kan ik maar één ding zeggen: het is bij iedereen totaal anders! Eerste 2 weken dat ik stopte opgeblazen gevoel + brandende tepels. Daarna niks gemerkt maar ik bleek ook ronde 1 zwanger (blijkt nu) dus geen echte menstruatie gehad (houd hier ook rekening mee hihi). 
Super spannend meiden, hopen dat we straks een nieuwe groep kunnen maken "moms to be 2020" hihi

Welkom Jojooxx en nies! Hoop dat jullie snel mooi nieuws mogen hebben.
@Jojooxx Indd per persoon verschillend. Ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil na 10 jaar en het zelf na 38 dagen mijn eerste menstruatie weer. Daarna is mijn cyclus constant gebleven tussen de 28-34 dagen. Ik heb zelf wel veel last gehad van het ontpillen in de zin van last van mijn huid, borsten etc. Veranderde veel in mijn lichaam merkte ik. Grootste voordeel dat ik mij veel beter en vrolijker in mijn vel voel, nooit meer de Pil voor mij haha?? Succes!
@sharonn Fijn dat het allemaal goed gaat met je! Spannend die eerste echo? Ik ga morgen opnieuw een test doen, dan heeft er weer 3 dagen tussen gezeten. Ik heb niet het gevoel ongesteld te worden en heb flink wat buikkrampen die opkomen die ik niet herken. Ook heb ik super veel dorst en een droge mond, herkent iemand dit ook? Ik begin langzaam aan wat goede hoop te krijgen dat het dan toch raak is en het lichte streepje toch gelijk had haha! 
Ben benieuwd hoe het gaat met de rest!

Dankjulliewel voor de reacties. We gaan het zien. 
Zo spannend allemaal voor iedereen. 
Zou idd super leuk zijn als iedereen dit jaar zwanger raakt.
Ben benieuwd, als ik naar m'n ouders kijk hebben hun nooit echt veel moeite gehad met zwanger raken. Maar idd iedereen is anders maar toch hoop ik wel  stiekem een beetje dat ik daar iets van heb geerft ? ?

@jojooxx inderdaad dat zou mooi als dat zou lukken. Ik keek ook een beetje naar mijn ouders, die waren altijd in de eerste ronde raak. Dat geeft goede hoop maar dat wil natuurlijk niks zeggen! Haha.  Wanneer is je NOD? 

@Niess ik heb werkelijk geen idee nog. Ik ben vorige week gestopt met de pil, zou dus vandaag weer moeten beginnen. (wat ik dus uiteraard niet heb gedaan?) Maar als ik reken wanneer ik het werd in de stopweek van de pil zou het zondag 9 juni moeten zijn.
Maar ja het is dus lastig te zeggen, weet niet hoe mijn lichaam ook reageert en hoe snel ik dus weer m'n eigen eisprong en alles heb. 
En idd dat wil zeker niks zeggen haha. Maar toch hoop je stiekem van wel.

Terug
Bovenaan