Eerste kindje

@Klaasje wat spannend zeg! Ik heb wel gelezen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, dus je test zal vast op lopen van het weekend! Laat je het ons weten?
@gebruiker ik zou zeker vandaag ook klussen!
@Sharonn wat spannend! Laat je ons weten hoe zo iets gaat. Ben erg benieuwd!
@Ellytje wat leuk om je vriendinnen zo te betrekken. Hoe voel je je nu? Heeft de HA je kunnen helpen met de migraine?
Ik heb vandaag een afspraak gehad bij de HA die gaf aan dat een streep een streep is en dat ik het even moet afwachten met de bloeding, 2 weken afwachten! En dan kunnen we een bloedtest doen als de testen positief blijven (vannochtend ook getest, nog steeds positief). Weet niet hoe ik dat ga doorkomen. Aankomende vrijdag alvast een afspraak staan om het verder te bespreken. Dus ik wacht het het maar allemaal af, zit niet veel anders op? 

@Klaasje haha oke? we zien wel echt een licht streepje. Vanmorgen weer opnieuw getest met ochtendurine en ook daar een heel licht streepje. Nog niet ongesteld en ook geen ongesteldheids klachten(maar dat heb ik ook niet altijd dus zegt niks). Als ik mijn langste cyclus neem van 34 dagen zou mijn nod pas zondag zijn. Dus durf nog geen hoop te hebben maar kan wel verklaren waarom er een licht streepje staat. Ga woe of do nog eens testen. Alleen heb al 2 weken lichte buikpijnsteekjes aan de linkerkant van me buik, lijkt zeg maar bij mijn eierstok en ben allemaal bang dat het dus fout zit. 
@elly Ah dat is wel positief dat de HA dat zegt! Maar twee weken? dat lijkt een eeuwigheid. Maar we zullen je er doorheen slepen!! 

@Emilly oow wat spannend! Welke testen gebruik jij? Wellicht zijn die steken oprekken van de banden, ik las dat dat al heel erg vroeg kan. Hoop dat de rest gaat oplopen!
Maar vraag me af of ik volgende week zou moeten klussen met doel zwangerschap. Miss ovulatietesten om te checken of er een eitje komt. Lastig dit?

Van de action heb ik nu. Twijfelde of ik anders moest halen maar lees genoeg positieve reacties erover. Ja ik moet gewoon geduld hebben maar dat is lastig haha. Merk ook dat ik redelijk snel misselijk ben, moet er op letten om tijdig te eten. Hopelijk is dat ook positief.
Welke testen heb jij gebruik? Als je zwanger bent dan zal elke ovulatietest positief aangeven dacht ik. Dus als dat zo is denk ik toch echt dat je gewoon zwanger bent zoals de huisarts zegt. Maar volgens mij kan het geen kwaad om te klussen dus ik zou het alleen doen als je wil en er dan plezier in hebt en niet omdat het moet denk ik. ☺️

Ik heb nu ook van de action gehaald. Volgens mij zijn die wel prima hoor. Normaal heb ik die van kruidvat 2 voor 5e, daar hoorde ik positieve verhalen over. Maar nu denk ik dat het niet klopt want heb al 4 positieve kruidvat testen? Dus ik ga even de action proberen, eens zien of daar wat anders uitkomt? 
Volgens mij is dat van het op tijd eten idd een teken! Spannend zeg haha

Zou wel onzettend tof zijn als we allemaal positief testen deze ronde? Komen al aardig in de buurt volgens mij!
@noorr pff wat lastig om nog 2 weken te moeten wachten. Wel fijn dat je nu ergens "onder controle" bent. En klussen kan altijd he? anders duren 9 maanden wel erg lang?
@emily kijk eens aan weer een streepje! Dan moet het wel goed zitten. Wat Noorr zegt kan inderdaad. Van binnen gebeurt er al vanalles. Nog even een paar dagen volhouden en dan zal je vast een dikke streep hebben?
Heb hier getwijfeld om een test te kopen op vakantie maar ga het niet doen. Wil geen risico lopen dat ik daardoor mn vakantie verpest als die niet positiever wordt. Zolang er geen menstruatie is is het goed. Nog even een aantal dagen afwachten..

@noorr waarschijnlijk dan ook positief! Kruitvat werkt volgens mij ook altijd wel. 
@klaasje indd heel toevallig en hoe leuk als het bij iedereen goed blijft gaan! Alsof het zo moest zijn haha. Echt knap dat je zolang kunt wachten, ik had een test Als ik in jouw schoenen stond haha. Ik moet al me best doen om ‘pas’ woe weer te testen. 
Ik voel er echt alleen helemaal nog niks bij. Niet blij en niet verdrietig. Alsof ik mezelf wil beschermen tegen iets wat fout kan gaan. Alsof ik nog niks wil voelen. Denk dat dat pas kom bij een dikke streep of een ongesteldheid ?

@Klaasjee hahaha ja het kan altijd gelukkig? Maar dacht als we dan toch bezig zijn is het ook mooi mee genomen als het dan goed getimed is met m'n eitje. Oowe jij bent natuurlijk met vakantie. Zou lekker van je vakantie genieten en gwn denken aan de positieve test die je al hebt, je kan altijd  drn nog testen. Zeg ik nu wel heel stoer terwijl ik testverslaafd ben haha. Maar ik ga nu niet meer testen vrijdag pas dan heb ik ook mn afspraak bij de huisarts. Zojuist namelijk een action gedaan en die was ook licht positief..
@Emilly snap dat je nog even neutraal bent. Gaat vast goed allemaal, hopelijk einde van de weel een dikke streep! Ik duim iig mee

Terug
Bovenaan