Eerste pakje

Ben 1 augustus bevallen en wij hadden een romper met korte mouw (overslag omdat iedereen zei dat dat handiger was, maar nu 2 weken later trek ik al de romper constant alsnog over zn hoofd omdat ik die driehonderd knoopjes heel vervelend vind), broekje, sokjes en een trui en muts. Hadden van de romper zowel maat 50 als 56 mee, en de kleding is sowieso 56 (had niet echt kleiner gekocht), al zwom ons zoontje daar toen wel een beetje in haha.
Maargoed, volgens mij is het dus een kwestie van voorkeur. Hoor vaak dat boxpakjes heel handig gevonden worden, maar mijn vriend en ik vinden het klooien  met al die knoopjes dus blijkbaar een stuk vervelender dan broekje aan-uit doen. Maar dat is echt per persoon verschillend (en ik had zelf ook verwacht dat boxpakjes favoriet zouden worden hier).
 
Overslag is altijd fijn als je het spannend vind om kleertjes over het hoofdje heen te doen. Ik vond dit zelf altijd heel erg fijn. Normaal ga je uit van een set of 2 in maatje 50. En bijvoorbeeld 2 setjes in 56.
Misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen op mijn website: www.volverwachting.nl. We verkopen heel veel kleertjes vanaf maatje 44!
 
Terug
Bovenaan