Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
3  
27  
28 jan  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
2  
24
1 februari

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
?

Jtzwanger
?
?
?

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

21-01-2009

Linda80
29
3
07-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

Hoe is het met iedereen?

@Romaty. Ben je al weer een beetje beter?

@Yessie. Wat leuk dat Marcel het zo leuk vond om die baby te zien en vast te houden. Dat geeft een goed gevoel he. Flink klussen inderdaad!

@Jansske. Gefeliciteerd met de doop van je zoontje! En weet je al iets over je NOD?

@Linda. Succes morgen bij je echo. Ben benieuwd. Laat je weten hoe het was?

@Denys. Spannend hoor. 31 januari je NOD. Zeker zo de eerste keer weer he. Je schreef dat je tijdens je zwangerschap dol werd op ijs. Ik ken het. Ik wilde iedere avond rond 23:00 een frietje. Mijn man werd er een beetje gek van! Hij vroeg iedere avond VOOR sluitingstijd van de dichtsbijzijnde friettent of ik nog iets wilde. Mijn antwoord was altijd: Pffft.... Nee hoor echt niet! Maar als de friettent dicht was kreeg ik toch een zin in een hele grote vette hap! En dan ging m'n man weer op pad naar een friettent verderop. Hahaha!
Ik was 18 kilo aangekomen.

@Berg-driel. Tuurlijk is het niet erg om je vragen op ons af te vuren. Daar zijn we toch voor!
Ik zou eens bij een fotograaf langs gaan en vragen wat de mogelijkheden zijn voor een geboortekaartje. Namen vind ik heel moeilijk hoor. Het is ook zo persoonlijk. Wat de een mooi vindt, vindt de ander weer helemaal niet mooi.

@Danielle. Fijn dat het trekken van je verstandskies zo goed is gegaan. Bij mij is er afgelopen jaar ook een getrokken en daar had ik heel lang last van. Nou ja, dat zeg ik eigenlijk niet goed. Mijn verstandskies moest getrokken worden omdat de kies die ernaast stond een groot gat had en daar kon de tandarts zo niet bij. Hij heeft die andere kies flink moeten uitboren en daarna had ik nog 2 MAANDEN last. Ik koppelde dat aan die getrokken verstandskies maar mijn tandarts vertelde dat het echt door die andere kies kwam. Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen.

@Djurresmama. Misschien een stomme vraag maar wat is de NOT in Utrecht? Hopelijk voel je je binnenkort niet meer zo misselijk.

Liefs, mama1977.

Hoi,

@mama1977: Misschien een domme vraag, maar hoe wist je dat we naar een deel 2 moesten?

@danielle: fijn dat je verstandskies goed ging. Bij mij zijn ze er alle 4 uit en dat was geen pretje. Ze zaten nog heel diep dus moesten ze uit gesneden worden. De eerste keer (de ene kant) deed de behandeling geen zeer maar had ik erg veel napijn en de 2de keer deed de behandeling heel veel pijn (de verdoving werkte niet) en had ik weinig napijn.

@janske: gefeliciteerd met de doop van je zoontje

@denys: tijdens mijn 1ste zwangerschap was ik verslaafd aan hema worsten en macflurries m&m's. Speciebonen en broccoli kon ik niet ruiken/zien zonder kotsneigingen te krijgen. Tot op heden heb ik nog geen smaakverschil, maar wel veel trek. Bij mijn 1ste ben ik na 18 kilo gestopt met kijken, maar dit was wel op het laatst.

@romaty: ben je al een beetje opgeknapt? Ik vind de tagliatelle pesto van de AH erg lekker. Deze haal ik meestal als ik een keer alleen eet.

Vanochtend was ik weer een beetje misselijk. Niet erg genoeg om boven de wc te hangen, maar toch best lastig. Morgen avond om 20.00 is de echo. Ik kijk er erg naar uit, maar vind het ook wel eng. Stel dat het niet goed is. Maar ja, positief blijven denken maar want bij Max ging het ook goed.
Ik hou jullie op de hoogte!

Kus Linda

Linda, t is geen stomme vraag hoor. Danielle had het vanavond ook gezien dat we naar een nieuw topic moesten.
Ik had dat ergens gelezen toen een paar weken geleden het forum het niet deed. Het staat geloof ik ergens bij de algemene uitleg van het forum. Er kunnen maar 700 berichten in een topic. Daarna wordt hij gesloten.

hi.
kan ik er ook bij.

martine 1e ronde 2e kindje ongesteld.
xxxxx

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24