Hoi,
@mama1977: Misschien een domme vraag, maar hoe wist je dat we naar een deel 2 moesten?
@danielle: fijn dat je verstandskies goed ging. Bij mij zijn ze er alle 4 uit en dat was geen pretje. Ze zaten nog heel diep dus moesten ze uit gesneden worden. De eerste keer (de ene kant) deed de behandeling geen zeer maar had ik erg veel napijn en de 2de keer deed de behandeling heel veel pijn (de verdoving werkte niet) en had ik weinig napijn.
@janske: gefeliciteerd met de doop van je zoontje
@denys: tijdens mijn 1ste zwangerschap was ik verslaafd aan hema worsten en macflurries m&m's. Speciebonen en broccoli kon ik niet ruiken/zien zonder kotsneigingen te krijgen. Tot op heden heb ik nog geen smaakverschil, maar wel veel trek. Bij mijn 1ste ben ik na 18 kilo gestopt met kijken, maar dit was wel op het laatst.
@romaty: ben je al een beetje opgeknapt? Ik vind de tagliatelle pesto van de AH erg lekker. Deze haal ik meestal als ik een keer alleen eet.
Vanochtend was ik weer een beetje misselijk. Niet erg genoeg om boven de wc te hangen, maar toch best lastig. Morgen avond om 20.00 is de echo. Ik kijk er erg naar uit, maar vind het ook wel eng. Stel dat het niet goed is. Maar ja, positief blijven denken maar want bij Max ging het ook goed.
Ik hou jullie op de hoogte!
Kus Linda