@loks, ik moest eigenlijk vreselijk lachen toen ik tussen de middag je berichtje las, hoezo hormonen!!!! Ze spatten gewoon van het scherm!!
Maar begreep je frustratie ook maar al te goed!!!
@jansske, voor eenkennigheid staat niet echt een vaste leeftijd, de een heeft het met 6 maanden de ander met een jaar. Maar de leeftijd van jou ventje past hier wel in thuis!!
Ik hoop een ding voor, en dat is dat hij niet zo eenkennig wordt als mijn ventje, want dat is echt heeel lastig!! Moet je voorstellen, tygo heeft een tijd gehad dat als we voor een vreemde voordeur stonden hij al begon met huilen, echt leuk om zo op visite te gaan..... en dat is b ij vage kennissen nog niet zo erg, maar dus ook bij de opa's en de oma's!! Die zien wij al niet zo veel, dus als je dan komt willen ze natuurlijk graag kroelen en spelen etc. etc nou vergeet het maar!!!
Maar gelukkig is bij ons nu het eind in zicht (ja je leest het goed het heeft dik een halfjaar geduurd!!!!!!!!!!!) Ik moest toch vandaag op verjaardagsvisite, nou het hele huis zat tjokvol, maar meneer heeft geen kick gegeven, heeft even op schoot gezeten om de omgeving te verkennen, daarna liet hij zich op de grond zakken, ging vrolijk zitten spelen, kroop overal naar toe, heeft andere kindjes gekust, heeft met ze gespeeld, hij heeft samen taart gegeten, gezellig rond gelopen..... nou echt ik viel van de ene verbazing in de andere, maar wat een oplcuhting om eindelijk weer eens op deze manier op visite te gaan!!!
Dus echt meid, ik hoop voor je dat het mee gaat vallen, maar als hij er echt last van krijgt, dwing hem niet tot dingen die hij niet wil, dat werkt echt tegenovergesteld!!
@mama1977, en??????????
x